امور زیربناییتعاون و اشتغال

مطالبات کارگران شرکت میان آب پیگیری شود

شوش- امام جمعه شهرستان شوش گفت: جمعی از کارگران شرکت میان آب شهرستان کرخه نسبت به وضعیت شغلی مطالباتی دارند و امید است که مسئولان هرچه سریع‌تر مطالبات این کارگران را پیگیری کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جمعی از کارگران شرکت میان‌آب شهرستان کرخه به دلیل نبود امنیت شغلی با حضور درب دفتر امام جمعه شهرستان شوش خواستار پیگیری مطالبات و خواسته‌هایشان از سوی نماینده ولی فقیه شدند.

حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش با حضور در جمع کارگران شرکت میان آب شهرستان کرخه پای درد و دل این کارگران نشست.

در این دیدار ابتدا شماری از کارگران دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و خواستار پیگیری امام جمعه شهرستان شوش از سوی مسئولان شدند.

پیگیری مطالبات کارگران شرکت میان‌آب

حجت الاسلام علیزاده اصل حاشیه این دیدار به خبرنگار مهر اظهار کرد: جمعی از کارگران شرکت میان آب در خصوص نبود امنیت شغلی مطالبات و خواسته‌های دارند که لازم است به مطالبات آنها رسیدگی شود.

وی گفت: انتظار داریم که مسئولان متولی هرچه سریع‌تر مطالبات این کارگران را پیگیری کنند و اجازه ندهند که اعتراضات این قشر کارگر به کف خیابان کشیده شود.

انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت میان‌آب

یکی از کارگران شرکت میان آب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مطالبات و خواسته‌های خود اشاره کرد و افزود: انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت میان‌آب یکی از مطالبات اصلی کارگران است.

وی گفت: پرداخت پاداش‌های بهره‌برداری، جیره ارزاق، حق لباس، بروزرسانی طبقه‌بندی مشاغل، محاسبه سنوات بازنشستگی از دیگر مطالبات و خواسته‌های کارگران است.

به گزارش آرمان اقتصادی، شرکت کشت و صنعت نیشکر میان‌آب از توابع شهرستان کرخه در سال ۱۳۹۶ به شرکتی خصوصی موسوم به «مزمز» واگذار شد.

این واحد تولیدی در حالی به بخش خصوصی واگذار شده که در اراضی حاصلخیز هشت هزار هکتاری آن محصولاتی همچون سه هزار هکتار نیشکر و دو هزار هکتار غیر نیشکری مثل کلزا، گندم، ماش و چغندر و باغ‌های مرکبات و زیتون کشت می‌شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تولید نیشکر در استان خوزستان است که محصول نیشکر آن در سایر کارخانجات منطقه از جمله کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به شکر تبدیل می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا