صنعتصنعت، معدن، تجارت

حرکت به سمت روابط عمومی مردم در برنامه تحولی دفتر ارتباطات وزارت صمت

مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این رویداد هم افزایی، روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شاتا ، حسین زاده قشمی در حاشیه رویداد هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت (سریر صمت) گفت: در راستای برنامه تحولی وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین تحول و چابکی ساختار جدید و نیاز به سیاست گذاری، راهبردنگاری، طراحی استراتژی، مدیریت تولیدات رسانه ای و تحلیل داده های ارتباطات نیاز به یک دوره تخصصی و کارگاهی داشتیم که این رویداد طراحی و در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه مردم اولویت اول دولت سیزدهم و روابط عمومی ها نقطه ارتباط و تقاطع دولت سیزدهم با مردم به شمار می روند، افزود: در این راستا طی این رویداد دو روزه علاوه بر ایجاد تعامل بین اعضای این رکن، به ارایه راهکار و هم اندیشی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم می پردازیم.

رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم و گوش شنوای ما محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این دو روز روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.

حسین زاده قشمی در پایان با اشاره به علت انتخاب شهر کرمان توضیح داد: علت انتخاب شهر کرمان، تاکید بر بستن عهد با حاج قاسم سلیمانی در آغاز راه است، زیرا این شهید بزرگوار در طول زندگی خود نشان داد که سمت و خادم مردم است.

گفتنی است؛ رویداد دو روزه هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف آشنایی، تبادل تجربیات، حل مساله، هم افزایی و توسعه ارتباطات روابط عمومی های تابعه، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن ماه در استان کرمان برگزار می شود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا