بورسبورس اوراق

شاخص بورس در ارتفاع ۱.۳ میلیون واحد باقی ماند


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۶واحدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۷میلیارد و ۵۸۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۷۲میلیارد تومان در بیش از ۳۸۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۱هزار و ۲۰۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس شد و در مقابل شرکت‌های بانک تجارت، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۷۴۱میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۸۰میلیارد تومان در ۱۷۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۶۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی شد و در مقابل شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد و تجلی توسعه معادن و فلزات بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا