صنعت، معدن، تجارت

افتتاح ۳۸۰ طرح صنعتی و ۳۹۰ طرح عمرانی زیرساختی در شهرک‌های صنعتی

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۳۸۰ طرح صنعتی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور افتتاح و عملیات اجرایی بالغ بر ۵۰ طرح صنعتی نیز آغاز خواهد شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صمت، علی رسولیان اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال به همت صنعتگران، کارآفرینان و جهادگران اقتصادی، بیش از ۳۸۰ طرح صنعتی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور افتتاح و عملیات اجرایی بالغ بر ۵۰ طرح صنعتی نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: همچنین در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برحسب وظیفه اصلی تأمین امکانات زیربنایی بخش صنعت و تولید، ۳۹۰ پروژه عمرانی زیرساختی را در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی بهره برداری و به جامعه صنعتی کشور تقدیم خواهیم کرد.

گفتنی است، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۶ شهرک و ۳۲۶ ناحیه صنعتی و چهار منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره‌ برداری، ۸۱ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۷ شهرک فناوری، ۳۸ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲ مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۹۶ هزار و ۸۴۱ قرارداد منعقده و بهره ‌برداری از ۴۸ هزار و ۵۳۵ واحد صنعتی و سه هزار و ۱۸۲ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۶۱ هزار و ۹۱۰ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا