بانکبانک و بیمه

همکاری قرض‌الحسنه‌مهر و وزارت ارتباطات


همکاری های دو جانبه بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت ارتباطات آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،حسن تیلکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور معرفی سبد محصولات و تشریح اقدامات موثر بانک در حوزه معیشت و رفاه کارکنان با هدف آغاز همکاری های دو جانبه با مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

تلیکانی در این دیدار ضمن اشاره به تاریخچه و سهامداران بانک بیان داشت: این بانک در حوزه های مسئولیت های اجتماعی در قالب حمایت از اقشار آسیب پذیر، سلامت و درمان جامعه و پشتیبانی از فرهنگ و آموزش و غیره گام های موثر و شایسته ای برداشته است.
وی افزود: در این راستا تفاهم نامه های زیادی با هدف تقویت مالی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه با وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های گوناگون منعقد شده است و بانک قرض الحسنه مهر ایران کانون توجه و ارائه خدمات خود را به مناطق محروم و استان های کمتر برخوردار معطوف ساخته است.
عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: در این رابطه، تعاملات ارزنده ای با سازمان بسیج سازندگی، بنیاد مسکن انقلاب، وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و غیره صورت گرفته است که براساس آن تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر تا ۴ درصد به افراد نیازمند و واجد شرایط اعطاء شده است.
در ادامه این نشست راسخ، معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات نیز بیان داشت: این وزارتخانه قصد دارد تا با استفاده از امکانات بانک قرض الحسنه مهر ایران علاوه بر ارائه خدمات قرض الحسنه به کارکنان خود، اقدامات موثر و گام های شایسته ای برای ترویج بانکداری اسلامی بردارد.
وی افزود: با توجه به طرح های خدماتی و همچنین سیاست های اعتباری این بانک می توان در حوزه های مختلف اجتماعی از امکانات آن برای بهبود معیشت زندگی و ایجاد رونق اقتصادی بهره جست.
معاون وزیر ارتباطات با بیان این که توسعه ساختار بانکداری اسلامی نقش موثری در کاهش مشکلات اقتصادی ایفا می کند بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران عملکرد شایسته ای در خصوص مسئولیت های اجتماعی و توجه به نیازمندان جامعه داشته است و امیدواریم که در این همکاری ها نیز از تمامی ظرفیت و پتانسیل خود برای ارائه خدمات مطلوب به پرسنل خدوم و زحمت کش این مجموعه استفاده نماید.
شایان ذکر است، در پایان در خصوص زمینه های مختلف همکاری ها گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.
گفتنی است، اخوان رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، سلطانیان مدیرشعب استان تهران و صمدی سرپرست اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز در این جلسه حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا