بورسبورس اوراق

رشد ۷۱ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۷۱هزار و ۷۹۳واحد افزایش، معادل ۵.۸درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۳۲میلیارد و ۵۰۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۲۶هزار و ۳۰۸میلیارد ریال در بیش از ۲میلیون و ۳۴هزار و ۳۱۲دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۶.۹، ۲۰ و ۲۳ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۹۸۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۸۵هزار و ۶۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۳.۳۹ درصد کاهش و ۱۶.۲۳درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۵ بهمن ماه با ۷۱هزار و ۷۹۳واحد افزایش، معادل ۵.۸۴درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۰۱هزارو ۱۶۱واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۴هزار و ۲۶۳واحد افزایش، معادل ۴.۴۷درصد رشد کرد و رقم ۳۳۳هزار و ۱۹واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۸هزار و ۱۸۹واحد رشد به رقم ۹۹۹هزار و ۸۲۹واحد و شاخص بازار دوم با ۹۶هزار و ۳۱۵واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۴۷۵هزار و ۵۰۶واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۳۲ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۴.۰۵درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا