بانکبانک و بیمه

مانع زدایی از تولید؛ مأموریت ویژه بانک پارسیان

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان در بازدید از شرکت الکتروژن گفت : برنامه‌ها و سیاست‌های این بانک در راستای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی و تحقق شعار سال تدوین‌شده است .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهندس عباس خسروانی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی به همراه یعقوب سعادتی، مدیر بانکداری شرکتی روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه باهدف پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی از دفتر و کارخانه شرکت الکتروژن بازدید و ضمن آشنایی با فعالیت‌های این شرکت، شرایط همکاری و حمایت از این مجموعه را بررسی کردند.

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک در جمع مدیران این مجموعه طی سخنانی با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر از آمادگی کامل بانک پارسیان برای حمایت و پشتیبانی از تولید و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خبر داد.
خسروانی با تأکید بر اینکه شرکت‌های تولیدی و صنعتی افتخار کشور هستند،تصریح کرد: بانک پارسیان باهدف ایفای مسئولیت‌های حرفه‌ای خود با تمام امکانات و ظرفیت‌ها آماده حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعتگران محصولات ایرانی در سراسر کشور است.
معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک بابیان اینکه بانک پارسیان کامل‌ترین زنجیره خدمات مالی و بانکی را داراست، افزود : چهارسوق مالی پارسیان (سوپرمارکت مالی) جهت تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان شکل‌گرفته و در کنار خدمات متنوع بانکی، امکان استفاده از خدمات متنوع مالی از قبیل بیمه، لیزینگ، کارگزاری بورس، مشاوره سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، مدیریت دارایی، خدمات تجارت الکترونیک و… را برای مشتریان با هزینه کمتر و سرعت بیشتر فراهم آورده است.
درخواست تسهیلات سرمایه در گردش، و صدور حوالجات و ضمانت‌نامه‌های بانکی، ازجمله نیازهای این شرکت‌ و همچنین تمرکز فعالیت‌های ریالی و ارزی و هدایت جریان نقدینگی شرکت به سمت بانک، استفاده از خدمات شرکت‌های گروه بانک و سامانه های ویژه شرکت‌های حقوقی نیز ازجمله پیشنهادهای هیات بازدیدکننده بانک از این مجموعه بوده است.
گفتنی است؛ در این سفر موسوی، بانکدار ارشد حوزه صنایع مدیریت بانکداری شرکتی، سیدی، بانکدار شرکتی و بختیاری رییس شعبه شهید بهشتی شرقی نیز عباس خسروانی را همراهی می‌کردند.
گفتنی است؛ شرکت الکتروژن در سال ۵۹ به‌صورت شرکت با مسئولیت محدود تأسیس و در سال ۶۴ به نام صنایع برودتی ایران تغییر پیدا کرد.
طبق مقررات جدید شرکت در سال ۱۳۷۰ با نام جدید الکتروژن باهدف تولید انواع مختلف الکتروموتور آغاز به کارکرد. کارخانه الکتروژن با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین تجهیزات تولید و سیستم کنترل کیفیت در جنوب غرب تهران در مساحت ۱۵۰.۰۰۰ مترمربع فعالیت می‌نماید که خود کارخانه به‌تنهایی ۱۰۰.۰۰۰ مترمربع آن را فراگرفته است.
الکتروژن با ۱۵۰۰ نفر کارمند، متخصص و تکنسین با بیش از ۵۰ نوع محصول پیشرو در عرصه تولید الکتروموتور صنعتی و خانگی، مانند :‌ انواع مختلف تهویه مطبوع، موتور ماشین لباسشویی، پمپ‌های آب‌خنک کننده و انواع مشعل گاز و نفت در ایران است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا