اقتصاد کلان

شاخص بورس در مدار مثبت متوقف شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۵۴ واحد رشد به پله ۸۳ هزار و ۵۲۳ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۵۸۸ هزار و ۱۸۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۵۰۲ هزار ریال در بیش از ۵۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

همچنین بخوانید

بر این اساس شاخص آزاد شناور ۲۱ واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۷ واحد، شاخص بازار دوم با ۶۱۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴ واحد و شاخص کل (هم‌وزن) ۵ واحد رشد و شاخص بازار اول با ۵۲ واحد، کاهش همراه بود.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، سایپا، پالایش نفت اصفهان، آسان پرداخت پرشین، سایپا آذین، مس شهید با هنر با روند صعودی و نماد ملی صنایع مس ایران با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس رشد کمتر از یک واحدی به پله ۹۴۴ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۱۷ هزار و ۸۱۲ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون و ۶۹ هزار ریال در بیش از ۴۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، آتیه داده پرداز با روند مثبت و نمادهای هتل پارسیان کوثر اصفهان، توکا رنگ فولاد سپاهان، مبین وان کیش، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و پاکدیس با روند مثبت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا