گردشگری

انواع اتاق های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش از جمله بهترین هتل‌های کیش و حتی ایران به حساب می‌آید. این هتل همانند هتل‌های کشورهای خارجی و مخصوصاً جزیره مالدیو، روی آب قرار دارد. همین موضوع باعث شده تا این هتل در سطح جهانی بین گردشگران داخلی و خارجی شهرت پیدا کند. هر واحد اقامتی هتل ترنج، یک ویلای چوبی بسیاری شیک روی آب است.

برای دسترسی به این ویلاها باید از مسیر یک اسلکه چوبی بسیار زیبا عبور کنید و در طول راه از تماشای مناظر خلیج همیشه فارس لذت ببرید. کف هر واحد اقامتی معمولاً یک پنجره شیشه‌ای به‌سمت دریا قرار دارد. به این ترتیب می‌توانید حتی حرکات ماهی‌های را زیر پای خودتان ببینید. این هتل به‌حدی زیباست که وقتی در آن حضور دارید، احساس می‌کنید که به سفر خارجی رفته‌اید. هتل ترنج واحد‌های اقامتی متعددی دارد. با ما در این مقاله همراه شوید تا آن‌ها را بشناسید.

دو تخته دبل ترنج

اتاق دو تخته دابل ترنج ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع واحد اقامتی در این هتل به حساب می‌اید. در این واحد اقامتی امکان اقامت دو نفره وجود دارد. تخت‌ها یا به‌صورت دبل یا به‌صورت توئین هستند. تخت دبل یک تخت دونفره سایز بزرگ است. در حالی که داخل اتاق‌های دو تخته توئین، دو تخت خواب یک نفره قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید

از نظر ابعاد نیز اتاق دو تخته دبل ترنج کمترین ابعاد را دارد و برای حضور دو نفر طراحی شده است. این اتاق‌ها نیز روی آب قرار دارند؛ اما حداقل متراژ و حداقل امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. البته باید بدانید که منظور از حداقل امکانات در مقایسه با امکانات واحدهای اقامتی بزرگ و لوکس دیگر هتل ترنج است. بدون در نظر گرفتن این موضوع، امکانات داخل اتاق دو تخته دبل ترنج از هتل‌های دیگر کیش به‌مراتب بیشتر و بهتر است.

سوئیت رویال ترنج

سوئیت رویال یک سوئیت ۶۰ متر مربعی است. در اصل وقتی که وارد این سوئیت می‌شوید، انگار که وارد یک خانه لوکس ۶۰ متری روی آب شده‌اید. در بالکن این سوئیت‌ها، صندلی‌های حصیری گذاشته‌اند تا بتوانید از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. کف تسوئیت رویال نیز شیشه‌ای است تا بتوانید نمای زیر آب را مشاهده کنید.

سوئیت‌ها معمولاً یک خوابه هستند و یک تخت خواب دو نفره و یک تخت یک نفره در آن جای داده می‌شود. در فضای نشمین این سوئیت‌ها یک کاناپه تخت‌خواب شو قرار دارد که برای نفر اضافی در نظر گرفته‌اند. به این ترتیب سوئیت‌های رویال مخصوص اقامت سه نفر هستند. توجه داشته باشید که سوئیت‌های رویال یا رو به دریا یا رو به غروب آفتاب هستند.

سوئیت‌های رو به دریا معمولاً قیمت بیشتری در مقایسه با سوئیت‌های رو به غروب دارند. در این سوئیت‌ها می‌توانید هنگام خواب چشم به دریا بدوزید و از آرامش موج‌ها آرام شوید. در طراحی دکوراسیون داخلی سوئیت‌های رویال به کرات از رنگ آبی و رنگ‌های آرامش‌بخش دیگر همانند قهوه‌ای و طلایی استفاده کرده‌اند.

نورپردازی اتاق بی‌نظیر است. از بهترین اسباب و وسایل در این سوئیت‌ها استفاده کرده‌اند. توجه داشته باشید که سوئیت‌ها به دو نوع سوئیت معمولی و سوئیت با سرویس اضافی تقسیم می‌شوند. سوئیت‌های با سرویس اضافی دارای امکانات بیشتری از قبیل مینی بار، حمام مجهز به وان، صبحانه و نهار رایگان و …. می‌شوند. همان طور که حدس می‌زنید، قیمت این نوع سوئیت هتل ترنج کیش از اتاق‌های معمولی بیشتر است.

سوئیت امپریال ترنج

منظور از کلمه امپریال، سلطنتی است. سوئیت‌های سلطنتی دارای متراژ ۱۲۰ مترمربع هستند. در این سوئیت‌ها احساس می‌کنید که وارد یک کاخ بسیار زیبا و مجلل شده‌اید. داخل سوئیت امپریال یک میز نهارخوری ۶ نفره بسیار لوکس در کنار مبلمان مدرن و امروزی قرار داده شده است.

 

این واحدهای اقامتی گران‌ترین سوئیت‌های هتل ترنج به حساب می‌آیند. در این سوئیت‌ها به اینترنت پرسرعت، چای ساز، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع عالی، صندوق امانت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان و تلویزیون در فضای نشیمن دسترسی پیدا خواهد کرد. همانند سوئیت‌های رویال، کف فضای نشیمن این سوئیت‌ها نیز بخشی شیشه‌ای وجود دارد تا از تماشای امواج دریا لذت ببرید.

مهم‌ترین تفاوت سوئیت امپریال با سوئیت‌های رویال، در جکوزی است که داخل بالکن یکی از اتاق‌ها قرار داده‌اند. بالکن این سوئیت چوبی است و رو به دریا ویوی بسیار زیبایی دارد. تصور کنید که در چنین چشم‌اندازی زیبا، داخل جکوزی شوید و از آرامش دریا لذت ببرید. در کنار جکوزی یک میز و صندلی چوبی هم قرار دارد تا بعد از یک جکوزی عالی، چای بنوشید و استراحت کنید.

به‌صورت کلی باید گفت که هتل ترنج کیش علی بابا جزو خاص‌ترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید. در این هتل می‌توانید آرامش را با تمام وجود احساس کنید. این هتل قیمت بالایی دارد؛ اما قطعاً با حضور در آن متوجه تفاوت هتل ترنج با سایر هتل‌های کیش خواهید شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا