کسب و کار

سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس یک سوپرمارکت آنلاین است که همه فروشگاه‌‌های سطح شهر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها تا سوپرمارکت محل شما را در یک فضای آنلاین دور هم جمع کرده است تا شما بتوانید همه کالاها، قیمت‌ها و تخفیف‌ها را با یک نگاه در کنار هم داشته باشید و همان‌طوری انتخاب کنید که خودتان می‌خواهید.

در سوپرمارکت اینترنتی اسنپ اکسپرس همه کالاها با تخفیف ارائه می‌شوند، یعنی حتی اگر تخفیف داشته باشند باز هم تخفیف سوپرمارکت اسنپ اکسپرس به آنها تعلق می‌گیرد و بعد از این‌که سفارش شما تکمیل شد فقط کافی است ۳۰ دقیقه منتظر بمانید تا بسته شما به دستتان برسد. اسنپ اکسپرس در اولین قدم‌های خود یک همکاری همه‌جانبه را با یکی از وسیع‌ترین هایپرمارکت‌های ایران یعنی هایپراستار، آغاز کرده است. در ادامه جزئیات این همکاری را با یکدیگر خواهیم دید.

 

همچنین بخوانید

خرید آنلاین از سوپرمارکت هایپراستار در اسنپ اکسپرس

هایپراستار، کالاهای متنوع از برندهای معتبر را با کیفیت و قیمتِ مناسب ارائه می‌دهد. این تنوع کالایی از مواد مصرفی خوراکی و تازه تا لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی و دیجیتال و حتی پوشاک و لوازم خواب را در بر می‌گیرد. این تنوع و کیفیت باعث شده است که هایپراستار به یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های کلانشهرهای ایران تبدیل شود.

وقتی بخواهید از هایپراستار خرید آنلاین داشته باشید، سایت هایپراستار شما را به فضای اسنپ می‌فرستد پس بهترین راه برای خرید آنلاین از سوپرمارکت هایپراستار، اسنپ اکسپرس است. فروشگاه‌های هایپراستار از تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد تا قم، یزد، ارومیه، اهواز و قزوین در اسنپ اکسپرس حضور دارند تا سفارش شما را در کمتر از ۳۰ دقیقه به دست شما برسانند.

هایپراستار جزو اولین فروشگاه‌هایی بود که فروش آنلاین خود را از طریق سرویس اسنپ به مشتریان ارائه داد چراکه اسنپ با ارائه سریع، مطمئن و تخفیف‌دار کالاهای سوپرمارکتی می‌توانست خیال مشتریانش را بابت خرید آنلاین از هایپراستار راحت کند.

خرید از هایپراستار با اسنپ اکسپرس یعنی «دو تخفیف با یک خرید»

اسنپ اکسپرس به «قانون تضمین ارزان‌ترین قیمتِ» هایپراستار احترام گذاشته است و برای شما امکان خرید ارزان و آنلاین کالاهای سوپرمارکتی از این فروشگاه بزرگ را فراهم کرده است؛ بله شما در اسنپ اکسپرس می‌توانید مشتری همیشگی هایپراستار باقی بمانید و برندهای معتبری که هایپراستار در دلش جای داده است را سفارش دهید و علاوه‌بر تخفیف‌های این فروشگاه، از تخفیف خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس هم استفاده کنید.

 

مقایسه قیمت‌های هایپراستار با دیگر فروشگاه‌ها در اسنپ اکسپرس

تا همین چند وقت قبل اگر کسی ادعا می‌کرد که می‌تواند به شما بگوید قیمت تمام کالاهای سوپرمارکتی را دارد، شاید شما ادعای او را اغراق‌آمیز می‌دانستید اما با هایپراستار این ادعا رنگ واقعیت به خودش گرفته است. شما در فضای اسنپ اکسپرس امکان دیدن هایپر مارکت‌ها و مغازه‌های محلی را دارید و آنجاست که تفاوت‌های هایپراستار و میزان تخفیف‌هایش برای شما پیدا می‌شود و می‌توانید با یک خرید آگاهانه از اطلاعاتتان درباره برندها و قیمت و تخفیف‌هایشان لذت ببرید.

 

۳۰ دقیقه؛ فاصله شما تا رسیدن سفارش سوپرمارکت

بیرون‌زدن از خانه، رساندن خود به سوپرمارکت محل یا نزدیک‌ترین هایپرمارکت، انتخاب کالاها از قفسه‌ها، مقایسه قیمت اجناس مختلف با یکدیگر، حساب‌کتاب‌های ذهنی درباره میزان تخفیف‌ها، رساندن کالاها به ماشین و درنهایت حمل کالاها تا پشت در خانه، نه‌تنها وقت زیادی از ما می‌گیرد بلکه انرژی ما را صرف کارهایی می‌کند که می‌توانیم انجامشان ندهیم؛ به‌جای آن می‌توانیم با دوستان و خانواده وقت بگذرانیم و اصلا وقت یک روز تعطیل را صرف تفریحاتمان بکنیم.

اینجاست که خرید آنلاین از سوپرمارکت اسنپ اکسپرس، علاوه‌بر ارائه تخفیف‌های ویژهْ کلی زمان و انرژی را هم برای ما ذخیره می‌کند. خرید از هایپراستار هم از این قاعده مستثنا نیست. تمام خریدهای شما از هایپراستار در کمتر از ۳۰ دقیقه به دست شما می‌رسد.

وجود سیستم حمل‌و‌نقل اختصاصی و کارکنانی اختصاصی برای دریافت و ارسال سفارش باعث می‌شود که سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد. درواقع اسنپ اکسپرس با وجود سیستم حمل‌و‌نقل اختصاصی، سفارش شما را با دستان کارکنان مجموعه خودش به دست شما می‌رساند تا علاوه بر سرعت کار، خیالتان بابت پیگیری سفارش هم راحت باشد.

 

خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس و تخفیف‌های متنوع و همیشگی

مقایسه تخفیف‌ها وقتی جذاب‌ می‌شود که متوجه تخفیف اسنپ ‌اکسپرس روی کالاهای تخفیف‌دار هم می‌شویم. علاوه‌بر‌این، شما حتی اگر از فروشگاه‌های محلیِ منطقه خودتان هم خرید کنید، این خریدها دارای تخفیف خواهد بود و این یعنی قرار است هزینه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه شما همیشه کم‌و‌کمتر شود. تخفیف‌های متنوع اسنپ اکسپرس هم از این قرار است:

  • دریافت کد تخفیف با خرید آنلاین از سوپرمارکت اسنپ اکسپرس: کدهای تخفیف برای خوشامدگویی به شما هستند و اسنپ اکسپرس در خرید اول، یک کد تخفیف ۲۵ هزار تومانی را به شما اختصاص می‌دهد که همه اجناس قابل‌خرید را شامل می‌شود و فقط کافی است که سقف خرید شما به حداقل ۵۰ هزار تومان برسد.
  • تخفیف‌های ۵۰ و ۷۰ درصدی هفتگی و ماهانه: تخفیف‌های هفتگی تا ۵۰ درصد، نیازی به کد تخفیف ندارند و فقط کافی است شما از طریق مرورگر یا اپلیکیشن به کمپین مارکت‌پارتی اسنپ اکسپرس وارد شوید تا بتوانید از این تخفیف‌ها استفاده کنید. بیگ‌مارکت‌پارتی هم در هر ماه برقرار است و آنجاست که تخفیف‌ها خودشان را تا سقف ۷۰ درصد هم می‌رسانند. فقط یادتان باشد که در مارکت‌پارتی و بیگ‌مارکت‌پارتی، کالاها به‌دلیل استقبال عمومی زود تمام می‌شوند.

در ضمن در لحظه خرید، حین و بعد از آن، پشتیبانی اسنپ اکسپرس را با حضور آنلاین ۲۴ ساعته همراه خود دارید. شماره پشتیبانی ۹۶۶۱۲۷۷۷ ۰۲۱ هم در دسترس شماست تا بتوانید تمام سوالات، نظرات و پیشنهاداتتان را با مجموعه در میان بگذارید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا