بورسبورس اوراق

معامله ۱۴۶۷میلیارد سهم در بورس طی ۱۱ ماه


بیش از ۱۴۶۷میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، طی ۲۲۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان ماه گذشته تعداد ۱۴۶۷میلیارد و ۸۶۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۳۹۲هزار و ۶۴۵میلیارد ریال در بیش از ۱۴۴میلیون و ۹۹هزار و ۷۶۷دفعه طی ۲۲۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۶۴میلیارد و ۶۵۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۸۲۳هزار و ۴۷میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۲۰روز در مجموع تا پایان ماه گذشته با ۲۵هزار و ۵۱۶واحد کاهش، معادل ۱.۹۵ درصد رافت کرده و به رقم یک میلیون و ۲۸۲هزار و ۱۹۱واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۱۴هزار و ۷۱۲واحد کاهش، معادل ۲۶.۰۸درصد افت کرده و رقم ۳۲۵هزار و ۸۹واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۹ هزار و ۵۷۶واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۷۸هزار و ۶۷۶واحد و شاخص بازار دوم با ۱۴۲هزار و ۹۹۶واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۵۹هزار و ۷۵۲واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۹۹درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۴۹درصد افت همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا