بورسبورس اوراق

رشد ۲هزار واحدی شاخص بورس در بهمن ماه


شاخص بورس در بهمن ماه امسال با ۲هزار و ۷۹۷واحد افزایش، معادل ۰.۲۲درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در بهمن ماه امسال طی ۲۰روز معاملاتی تعداد ۱۱۵میلیارد و ۷۸۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۹۲هزار و ۹۲۵میلیارد ریال در بیش از ۷ میلیون و ۲۶۹هزار و ۹۴۹دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲.۷۴ و ۸.۳۷ درصد رشد و ۷.۳۸ درصد افت را نسبت به ماه قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۶۸۳۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۷۸هزار و ۴۲۶میلیارد ریال نیز در ماه گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۴.۰۱ و ۲۱.۰۲ درصد رشد همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان بهمن ماه با ۲هزار و ۷۹۷واحد افزایش، معادل ۰.۲۲درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۸۲هزارو ۱۹۱واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۰هزار و ۵۵۱واحد کاهش، معادل ۳.۱۴درصد افت کرد و رقم ۳۲۵هزار و ۸۹واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۸هزار و ۳۹۸واحد افزیش به رقم ۹۷۸هزار و ۶۷۶واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳هزار و ۷۲۶واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۴۵۹هزار و ۷۵۲واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۸۷درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۵۵درصد کاهش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا