امور زیربناییراه و ساختمان

از بیت‌المال مراقبت کنید

هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی با حضور سرپرست شرکت فرودگاه‌ها، اعضای هیات مدیره و معاونین در مرکز عملیات ایمنی و اضطراری به صورت ویدئو کنفرانس با فرودگاه‌ها برگزار شد.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، حمیدرضا سیدی در نخستین حضور خود در این هم‌اندیشی در کسوت سرپرست شرکت فرودگاه‌ها در سخنانی با ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم، ضمن قدردانی از زحمات یکایک مدیران در یک سال گذشته با وجود مشکلات بسیاری از جمله تحریم و بیماری و حفظ آبروی صنعت در این شرایط سخت گفت: در سال پیش‌رو نیز با همکاری و همراهی یکدیگر در کنار انتقال تجربیات به سمت تعالی و پایداری شرکت فرودگاه‌ها حرکت کنیم.

وی بر اتخاذ تدابیر مناسب و رعایت ضوابط، مقررات و اساسنامه شرکت در همه سطوح مدیریتی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال تاکید کرد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها اتخاد تصمیمات مدیریتی بر پایه خرد جمعی در هیات مدیره شرکت را مورد توجه قرار داد و گفت: هر تصمیمی صورت گیرد قطعا بر اساس دانش و تجربه اعضای هیات مدیره و در چارچوب مقررات است و همه ما به عنوان اعضای یک خانواده باید تابع مقررات باشیم تا از بروز گرفتاری جلوگیری کنیم.

سیدی ادامه داد: اساس کار شرکت، فرودگاه‌داری، ناوبری هوایی و سرویس به مسافر و پرواز است و اگر فرودگاه‌ها نباشند، عملا ستاد معنا و مفهوم ندارد. بر همین اساس شرکت برای خدمت به مسافر ایجاد شده و ما باید به دنبال حل مشکلات باشیم.

وی حل مشکلات فرودگاه‌ها برای سرویس‌دهی به مسافران و مردم را از انتظارت اولیه خود خواند. 

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها، تغییر را از الزامات هر مجموعه‌ای دانست و اظهار داشت: تغییرات باعث خروج از روزمرگی و جاری شدن خون تازه در رگ‌های سیستم و پایداری و ماندگاری آن می‌شود.

وی افزود: تغییرات مدیریتی در چارچوب اساسنامه و با تغییر روش‌ها و مبتنی بر خرد جمعی صورت خواهد گرفت.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها ارزیابی عملکرد مدیران فرودگاهی را براساس شاخص‌هایی چون رضایت همکاران فرودگاهی، تعامل با مقامات استانی، تفویض اختیار و سلامت اداری برشمرد و با اشاره به سوگند نامه ضمیمه حکم انتصاب تصریح کرد: احکام مدیریتی براساس تعهد و رعایت بند- بند سوگند نامه خواهد بود و باید قدر زمان و فرصت در اختیار را دانست و از همه ظرفیت در سایه تعهد و وجدان برای پیشبرد امور استفاده کرد.

سیدی تداوم جلسات با فرودگاه‌ها تا پایان سال به صورت مجازی برای گره‌گشایی از موانع فرودگاهی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: فرودگاه‌ها برای تعیین تکلیف پروژه‌های ناتمام گزارش عملکرد را ظرف یک هفته آینده برای تصمیم‌گیری در هیات مدیره ارسال کنند.

وی بر استفاده از توان کارکنان برای پیشبرد امور و بر حذف مشاوران مجازی تا پایان سال جاری جز در مواردی که هیات مدیره مجوز بدهد، تاکید کرد.

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها، بر وصول مطالبات از شرکت‌های هواپیمایی و بازگشت به دوران پیش از کرونا در این مورد تاکید کرد و ابراز داشت: ما در این خصوص با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌ایم و با بهره‌برداران، سرمایه‌گذاران چه در بخش دولتی و خصوصی بر اساس مقررات عمل خواهد شد. 


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا