کسب و کار

نصب انواع دیوارپوش

کاربرد تاپشیت

تاپشیت نسل جدید از دیوارپوش ها می باشد که با بهره مندی از به روز ترین امکانات طراحی شده است. این محصول با توجه به کاربرد متنوعی که دارد در ابعاد مختلف از زندگی مورد استفاده واقع می شود. از جمله قابلیت ها و کاربرد تاپشیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت نصب تاپشیت در تمامی برج های مسکونی، تجاری و لابی های مجتمع
  • امکان نصب در سالن های آمفی تئاتر، سالن های سخنرانی و مصاحبه
  • امکان نصب در محیط های بهداشتی و درمانی
  • قابلیت اجرا در محیط های اداری
  • قابلیت اجرا در محیط آشپزخانه
  • امکان نصب در راه پله های منازل
  • امکان اجرا در بخش های مختلف بیمارستان از جمله اتاق عمل و اتاق های کثیف

نصب تاپشیت بسیار آسان بوده و با توجه به ضد حریق بودن برای استفاده در اماکن مختلف بهترین گزینه می باشد.

تاپشیت

همچنین بخوانید

نصب انواع دیوارپوش

دیوارپوش یکی از بهترین روش های مدرنیته کردن دکوراسیون داخلی می باشد. این محصول در انواع طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می گردد که هر یک دارای مشخصات انحصاری می باشند. کاربران با توجه به محیطی که می خواهند دیوارپوش در آن اجرا کنند و بسته به سلیقه و پسند شان، می توانند شیک ترین گزینه را انتخاب کنند. نصب هریک از دیوارپوش ها با توجه به جنس محصول متفاوت می باشد که در ادامه به نصب برخی از انواع مدل های دیوارکوب ها خواهیم پرداخت:

نصب دیوارپوش سنگی: در ابتدا چسب سیمان را به سطح مربوطه میزنیم سپس سنگ را روی محل چسب زده شده قرار می دهیم. توجه داشته باشید که تنها یک قسمت کوچک را چسب سیمان بزنید تا قبل از خشک شدن دیوارکوب را روی چسب بگذاریم. به منظور پر کردم فاصله بین سنگ ها می توان از مخلوط چسب با رنگ سنگ تزئینی استفاده کرد.

نصب دیوارپوش آلومینیومی: برای نصب دیوارکوب آلومینیومی می توان به دو روش عمل کرد. در روش اول اگر محل مدنظر صاف باشد می توان مستقیما پانل ها  را روی دیوار نصب کرد.  اما در صورتی که سطح نیاز به بازسازی داشته باشد باید از پروفیل امگا بهره مند شده و سطح را صاف کنیم.

نصب دیوارپوش پی وی سی: برای نصب این پانل ها نیاز به سطح صاف و هموار می باشد. به همین منظور در صورت نیاز باید سطح مربوطه بازسازی شود. سپس با استفاده از پیچ و مهره پانل ها به دیوار نصب گردد.

دیوارپوش

کیفیت ورق طرح سنگ

در عصر جدید با ترکیب علم و تکنولوژی روز دنیا با سنگ های طبیعی، یک تلفیق جذاب و بسیار خیره کننده ای به وجود آمده است. ورق طرح سنگ از جمله این تلفیق خاص و حیرت انگیز می باشد که با بهره مندی از علم روز دنیا در بهترین کیفیت و کارایی طراحی و استفاده می شود. ورق طرح سنگ که با نام تاپشیت نیز در بازار به فروش می رسد یک تیکه بدون درز می باشد. شما می توانید این محصول را در سی رنگ مختلف مشاهده کنید هم چنین در تولید آن از رنگ بندی سنگ مرمر و انواع مدل های مختلف از سنگ طبیعی نیز استفاده می شود. کاربران می توانند بر اساس سلیقه خود بهترین و جذاب ترین گزینه را در اولویت خرید خود قرار دهند. با اجرای ورق طرح سنگ دیگر نیاز نیست هر سال دغدغه رنگ کردن دیوارهای منزل و محل کار خود را داشته باشید. عمر این ورق ها تا ۱۰ سال نیز تخمین زده می شود. البته در صورت نگهداری صحیح می توان برای مدت زمان طولانی تر نیز از این محصول بی نظیر بهره مند باشید. افرادی که به دنبال روش مقرون به صرفه و در عین حال به روز ترین دیوارکوب هستند می توان ورق های طرح سنگ را انتخاب کنند. این محصول با توجه به مقاومت بالا در برابر ضربه و آسیب دیدگی توجه و رضایت اغلب خریداران را به دست آورده است.

سفارش اینترنتی ورق طرح سنگ

به منظور خرید و سفارش ورق های طرح سنگ می توانید از سایت ایساتیس پلاس اقدام کنید. فروشگاه ایساتیس پلاس با ارائه انواع مدل های پاپشیت در بهترین کیفیت و رنگ بندی های مختلف، طیف گسترده ای از تنوع این محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما همین الان با مراجعه به وب سایت ایساتیس پلاس می توانید انواع دیوارپوش های مدرن و ارزان قیمت را خریداری کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا