انرژی

وارد مدار شدن تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز تا پایان سال

معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: با برنامه ریزی خوبی که شده است به تدریج و در آینده نزدیک، مشکل فاضلاب اهواز حل خواهد شد و شهروندان اهواز از رنج مشکلات آبگرفتگی دور خواهند شد.

همچنین بخوانید

محمد جوانبخت امروز، ۹ اسفندماه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز اظهار کرد: در دولت جدید موضوع آبرسانی به مناطق مختلف خوزستان، تکمیل طرح آبرسانی غدیر و موضوع فاضلاب شهرهای استان به خصوص اهواز، مورد توجه ویژه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی افزود: خوشبختانه در هر دو بخش اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدوار هستیم که موضوع آبرسانی و تکمیل آب شرب شهر اهواز در دو مرحله و در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: با تلاش آبفای استان، فعالیت خوبی به ویژه در شهر اهواز برای بحث فاضلاب شروع شده و بیش از ۲۰۰ نقطه در این خصوص در شهر اهواز فعال است.

جوانبخت عنوان کرد: موضوع فاضلاب اهواز با توجه به شرایط توپوگرافی، زمین شناسی و خاک و سطح آب مسائل پیچیده خود را دارد.

وی ادامه داد: ان شاءالله با برنامه ریزی خوبی که شده است به تدریج و در آینده نزدیک، مشکل فاضلاب اهواز حل خواهد شد و شهروندان اهواز از رنج مشکلات آبگرفتگی دور خواهند شد.

وارد مدار شدن تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز تا پایان سال

محمد رضا کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در خصوص افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز اظهار کرد: تصفیه خانه شرق اهواز قطعا تا پایان سال، با ظرفیت حدود ۹۰ هزار متر مکعب به مدار خواهد آمد. همچنین حدود ۱۳۰ متر از خط انتقال آن باقی مانده که پیمانکار طرح به صورت سه شیفت در حال کار است که تا پایان سال انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی افزود: با تکمیل خط، تصفیه خانه وارد مدار خواهد شد و با ظرفیت تصفیه فاضلاب حدود ۲۵۰ هزار نفر وارد مدار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا