صنعتصنعت، معدن، تجارت

فریزر صندوقی چه مارکی خوبه و از کجا بخریم؟ (لیست فروشندگان و قمیت ۱۴۰۰/۱۲/۱۱)

فریزر صندوقی که اکثریت مردم ان ها را در سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها مشاهده کرده اند یکی از تجهیزاتی است که برای منجمد نگهداشتن انواع محصولات غذایی از جمله گوشت، مرغ، سبزی، بستنی، غذا های آماده و نیمه آماده، محصولات لبنی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فریزر صندوقی بستنی

یخچال فریزر صندوقی

یخچال فریزر صندوقی بکی از پر کاربرد ترین تجهیزات در هر فروشگاه، رستوران، هتل ها، سوپر مارکت ها و…مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه که با نام های مختلف فریزرخوابیده، فریزر بستنی و یخچال بستنی نیز شناخته می شوند خود در عین حال که فضای بسیار کمی را آشغال می کند قادر است که حجم بسیار بالایی از محصولات را در خود جای دهد همچنین در انواع و ابعاد متنوع تولید می شود. در نتیجه فریزر صندوقی برای کسانی که در مکان تجاری و خانه خود فضای کافی موجود نیست، بهترین گزینه است. این فریزر ها دارای بدنه ای از جنس گالوانیز ورقه ای رنگی بوده و برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و سرما فریزر از عایق بندی فوم پلی بورتان در آن استفاده شده است . جنس شیشه ی فریزرصندوقی های شیشه ای از جنس سکویت نشکن بوده و مجهز به سیستم کنترل دما و سیستم نوفراست می باشد.

همچنین بخوانید

انواع فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی خانگی کوچک

یخچال صندوقی در انواع مختلفی تولید می شود و به نام های مختلفی مانند فریزربستنی و فریزر صندوقی درب شیشه ای نیز شناخته می شود. فریزر صندوقی خانگی نیز یکی از پر طرفدار ترین انواع فریزر است که به آن فریزر صندوقی کوچک نیز گفته می شود. فریزر صندوقی خانگی کوچک در خانه و مغازه های کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. فریزر خوابیده خانگی در دو مدل فریزر خوابیده تکدرب و فریزر خوابیده دو درب موجود است.یخچال فریزر صندوقی خانگی دارای سبد برای قرار دادن مواد غذایی نیز هست. این فریزر ها بسیار کم مصرف هستند و سبد های موجود در این محصول فضای زیادی را برای قرار دادن محصول ها دارد.

فریزر صندوقی فروشگاهی که بیشتر در هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای استفاده می شود و درب آن از نوع شیشه نشکن ضد بخار می باشد. یخچال بستنی- درب شیشه ای درلیتراژ های گوناگون تولید وعرضه می شوند. یخچال بستنی نیز از دیگر محصولات پر فروش می باشد این محصول می تواند حجم زیادی از مواد خوراکی را درخود نگه دارد.جنس بدنه این محصول گالوانیزه می باشد و عایق بندی این محصول از نوع تزریقی فوم پلی یورتان است و مصرف انرژی آن گرید A است. دمای داخلی این محصول زیر صفراست و در لیتراژ های مختلف ۳۰۰  الی ۶۵۰ لیتری تولید می شود.

فریزر قدیمی استیل ۴ درب در دو نوع استیل خشک کن و استیل معمولی  تولید می شود و برای نگه داری  و مواد غذایی منجمد مانند گوشت و مرغ و ازنوع خشک کن آن برای نگه داری مواد لبنی مانند بستنی و خامه مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزر ها با بدنه تمام استیل استنلس نگیر تولید مب شود تا به آسانی قابل شستشو باشد. شما می توانید برای تهیه هر کدام از این فریزر ها به صورت آنلاین و یا حضوری به یکی از فروشندگان مراجعه و یا تماس بگیرید و فریز مورد نظر حود را تهیه کنید.

تفاوت فریزر صندوقی با فریزر ایستاده

قیمت یخچال بستنی

مهم ترین تفاوت فریزر ایستاده و فریزر صندوقی در ظاهر این دو نوع فریزر می باشد.درب یخچال صندوقی در بالای آن قرار گرفته و از نظر عرضی جا اشکال نموده در حالی که فریزر ایستاده نیازمند فضایی با ارتفاع مناسب است. همچنین ظرفیت های آن ها نیز متفاوت بوده و یکی از دلایلی که بیشتر افراد به خرید فریزر صندوقی روی می آورند به این دلیل است که این فریزر ها دارای ظرفیت بیشتری نسبت به فریزر های ایستاده می باشند.یکی دیگر تفاوت های مهم بین این دو نوع فریزر سر و صدا ی انهاست فریزر های صندوقی دارای سر و صدا ی کمتری می باشد در حالی فریزر های ایستاده بدلیل سیستم نوفراست آن دارای سر و صدای بیشتری می باشد. عایق بندی و صرف انرژی این دو فریزر نیز با هم متفاوت می باشد. فریزر صندوقی به دلیل داشتن دیواره های داخلی عایق شده ای که دارد سرمای بیشتری را نگهداری میکند حتی اگر شما دو الی سه روز نیز آن را خاموش نمایید، قادر است تامواد را منجمد نگهداری کند همچنین فریزر صندوقی حدود چهل درصد کمتر از فریزر ایستاده انرژی مصرف می کند.

صنایع البرز برودت

صنایع البرز برودت تولید کننده محصولات سرمایشی با کیفیتی بالا توانسته در طی این سال ها خود را در زمینه تولید صنایع برودتی چون یخچال و فریزر های صنعتی چون فریزر صندوقی و فریزر ایستاده ثابت کند فریزر صندوقی البرز برودت این مجموعه دارای گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.مشاوره و خرید با کارشنان فروش صنایع البرز برودت تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات بیشتر در لینک : خرید فریزر صندوقی البرز برودت

آدرس سایت: alborzboroodat.ir  کارشناسان فروش:  ۰۹۱۲۸۱۹۵۹۴۷

فریزر صندوقی صنایع برودتی کولست

صنایع برودتی کولست یکی از با سابقه ترین مجموعه هایی است که در تولید انواع محصولات برودتی فعالیت می کند. یکی از محصولات پر فروش این مجموعه فریزر صندوقی است که نه تنها یکی از بهترین مارک های فریزر صندوقی در بازار می باشد بلکه با سایر فریزر صندوفی های خارجی نیز در رقابت است زیرا دارای کیفتی بسیار بالا، قطعاتی مرغوب و درجه یکی از بهترین برند های خارجی، مطابق با استانداردهای روز دنیا و دارای بروز ترین سیستم های از جمله سیستم یخ زدایی، کنترل دما و نمایشگر دیجیتال می باشد. شما میتوانید برای سفارش و خرید فریزر صندوقی کولست به سایت کولست مراجعه نموده یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده قیمت فریزر صندوقی کلیک کنید
آدرس :   coolest-refrigerator.ir  کارشناس فروش:   ۰۹۱۲۸۹۵۱۶۴۰

فریزر صندوقی دنار سرما

فریزر صندوقی دنار سرما دارای بدنه ای از جنس گالوانیز بوده و مجهز به عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان و سیستم نوفراست می باشد همچنین مجهز به سیستم کنترل دما و نمایشگر دما جهت کنترل دمای داخل فریزر است. این فریزر یکی از پر فروش ترین محصولات صنایع برودتی دنار سرما می باشد و از جمله بهترین مارک فریزر صندوقی در بازار می باشد. زیرا دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و قطعات بکار رفته در آن از برترین و معتبر ترین قطعات خارجی می باشد. این فریزر به ارزان ترین قیمت موجود و به قیمت کارخانه بفروش میرسد پس در صورت خرید فریزر صندوقی به سایت دنار سرما مراجعه نموده و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

آدرس : donarsarma.ir    کارشناس فروش:  ۰۹۱۲۸۴۲۳۳۷۱

 

 امین برودت سرما

صنایع امین برودت تولید کننده و عرضه کننده انواع فریرزصندوقی و فریزر بستنی می باشد . همچنین این محصول تولید کننده وعرضه کننده انواع فریزر بستنی ویترینی و بخچال بستنی اسکوپی می باشد. تمامی محصولات این مجموعه با بدنه تمام استیل نگیر و با شیشه سکوریت نشکن و ضد مه تولید می شود همچنین نوع بنماری خور این محصول دارای شیشه ضد مه و نشکن می باشد. باشد. همچنین فریزر صندوقی امین برودت قابلیت اجرای لوگوشما به صورت سی ان سی را دارد. شما می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

آدرس سایت: aminbrodatsarma.com   کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۸۹۴۲۳۹

 اورانوس برودت

صنایع اورانوس برودت تولید کننده و عرضه کننده انواع فریرز بستنی درب شیشه ای می باشد. این فریزر برای نگه داری انواع بستنی و محصولات غذایی و مواد غذایی منجمد استفاده می شود. فریزر صندوقی اورانوس دارای عایق بندی تزریقی قوم پلی یورتان بدنه گالوانیزه و با استیل تولید می شود و شیشه ی این محصول از نوع سکوریت نشکن می باشد. برای تهیه این فریزر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه اورانوس برودت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

آدرس سایت: uranoosboroodat.com   کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۱۷۹۳۵۷

 صنایع زئوس برودت

صنایع برودتی زئوس برودت تولید کننده و عرضه کننده انواع فریزرصندوقی و فریزر صنعتی می باشد. این محصول با بدنه تمام استیل نگیر و با شیشه سکوریت نشکن و ضد مه تولید می شود دارای عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان و لوله های تمام مسی برای انتقال بهتر سرما و نگه داری سرما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال صندوقی زئوس میتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید. محصولات تولید این مجموعه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه می شود. همچنین تمامی محصولات تولید این مجموعه به همراه گارانتی ۱۸ ماهه بلاعوض و ۵ سال خدمات پس از فروش به سراسر کشور از طریق باربری های معتبر ارسال می شود.

آدرس سایت: zeusboroodat.com  کارشناس فروش:  ۰۹۱۲۸۶۹۴۱۵۷

صنایع برودتی نارنیا سرما

یکی از محصولات سرمایشی و صنعتی بسیار پر فروش و همچنین با قیمت مقرون به صرفه که توسط صنایع برودتی نارنیا سرما تولید می شود فریزر های صندوقی هستند که در انواع لیتراژ مختلف و با استیکر های مختلفی به سفارش مشتری طراحی و تولید می شوند از این فریزر ها اغلب به منظور نگهداری انواع بستنی استفاده می شود اما می توان مواد غذایی مختلف از جمله گوشت، مرغ، سبزیجات و … نیز نگهداری کرد.از فریزر صندوقی بدون برفک در همه ی سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت فریزر صندوقی نارنیا بر حسب لیتراژ محسابه خواهد شد.

آدرس سایت:  narniasarma.ir  کارشناس فروش:  ۰۹۱۲۸۱۳۸۷۷۳

صنایع برودتی پرنس سرما

صنایع برودتی پرنس سرما یکی از بهترین و معتبر ترین تولید کننده های انواع فریزر های صنعتی می باشد که یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین آن ها  فریزر صندوقی فروشگاهی می باشد که این محصول را با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت بسیار بالا خدمت شما عزیزان عرضه می کند.یخچال فریزر صندوقی پرنس سرما در دو نوع صنعتی خانگی به بازار عرضه شده و قابلیت جا دادن حجم زیادی از محصولات را در خود دارد و همچنین فضای بسیار کمی را اشغال می کند.فریزر صندوقی مغازه یکی از مهم ترین تجهیزات هر فروشگاه و سوپرمارکتی محسوب می شود.

آدرس سایت: princesarma.ir  کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۵۹۴۶۳۶

فریزرهای صندوقی برودت سرما

یخچال صندوقی و یا فریزر صندوقی در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه می شود  که انواع و اقسام این محصول در بازار  وجود دارد و هدف اصلی همه آن ها جلوگیری از فساد مواد غذایی است.  فریزرهای صندوقی برودت سرما دارای سیستم یخ زدایی دستی هستند، در صورتی که شما نیاز به فریز کردن حجم زیادی مواد غذایی داشته بشید، حتما باید فریزر مناسبی تهیه کنید.فریزر درب شیشه ای برودت سرما با استفاده از برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کند و دارای رده انرژی A می باشد. و به شکل درب ریلی ساخته می شود که بسیار قابل توجه مشتری می باشد. برای خرید این محصول می توانید به صورت غیر حضوری و به صورت حضوری اقدام فرمایید.

آدرس سایت: brodatsarma.com  کارشناش فروش: ۰۹۱۲۸۷۰۴۷۱۶

فریزر صندوقی صنایع برودتی اونیور

 

فریزر صندوقی اونیور در دو نوع خانگی و صنعتی در شرکت اونیور تولید و به فروش می رسد که فریزر صندوقی خانگی برای مصارف خانگی اغلب در مناطق گرمسیر کاربردی بوده و نوع صنعتی یا با نام دیگر فروشگاهی آن در انواع فروشگاه های بزرگ و کوچک مورد استفاده ی صاحبان مشاغل تولید و عرضه انواع خوراکی و محصولات غذایی می باشد این دستگاه دارای چنس بدنه ی استیل یا گالوانیزه، ترموستات دیجیتال، سبرهای باکیفیت وعایق بندی تزریق فوم بوده که شما می توانید این دستگاه را همراه با ضمانت نامه کتبی از ما خریداری کنید.
آدرس سایت: univer.ir  کارشناش فروش: ۰۹۱۲۸۰۰۷۱۸۲

فریزر صندوقی یخچال مارکت

اگر دنبال شرکت تولید کننده و عرضه کننده ی انواع فریزر صنعتی، یخچال صنعتی و تجهیزات آشپرخانه صنعتی هستید، شرکت یخچال مارکت بهترین یخچال و فریزر ها را با قیمت مناسب در حین حال باکیفیت برای شما به ارمغان می آورد که میتوان گفت مشتریان گرامی میتوانند انواع فریزر صندوقی در لیتراژ های مختلف را در سراسر کشور از ما خریداری کرده و از طریق باربری های معتبر با داشتن ضمانت نامه کتبی برای آن ها ارسال گردیده، جهت کسب اطلاعات بیشترو قیمت بروز فریزر صندوقی فروشگاهی یخچال مارکت و خانگی با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت: yakhchalmarket.ir   کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۵۸۴۶۷۶

فریزر صندوقی کلدسنتر

فریزر صندوقی کلدسنتر یکی از پر فروش ترین محصولات برودتی صنایع برودتی کلدسنتراست که با کیفیت عالی تولید شده و تمامی قطعات بکار رفته در آن از بهترین برند های معتبر خارجی می باشد همچنین مجهز به سیستم های بروز می باشد از جمله مجهز به سیستم نوفراست و نمایشگر دیجیتال و سیستم کنترل دما و.. است. شما می توانید برای خرید انواع فریزر صندوقی در ابعاد و لیتراژ های مختلف با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
ادرس: coldcenter.org    کارشناس فروش : ۰۹۱۲۸۶۳۴۶۷۶

فریزر صندوقی آرامیس مارکت

این فریزرها که بصورت تک درب و دو درب طراحی شده و جهت نگهداری مواد غذایی منجمد و علی الخصوص نگهداری بستنی در فروشگاههای زنجیره ای و سوپر مارکت ها استفاده می شود. نوع خانگی آن هم در منازل و آشپزخانه های صنعتی کاربرد دارد. یکی از مزایای فریزر صندوقی آرامیس مارکت، مصرف انرژی کم و سرمای بالا می باشد همچنین شیشه ای بودن درب های آن  که شرایط انتخاب محصول را برای مشتری آسان تر می کند. ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده که برای محیط های کم جا هم مناسب می باشد.
آدرس سایت: aramismarket.ir   کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۴۹۷۱۵۸

صنایع برودتی سردین کالا

صنایع برودتی سردین کالا توانسته با به کارگیری از بهترین تکنولوژی ها و قطعات در زمینه ی تولید فریزر صندوقی به عنوان یکی از برترین تولیدگان فریزرهای صندوقی تبدیل شود. فریزر صندوقی سردین کالا در مدل های مختلف اعم از خانگی، فروشگاهی و استیل در ابعاد و گنجایش های مختلف طراحی و تولید می شوند. شما عزیزان می توانید با توجه فضایی که در اختیار دارید، لیتراژ مناسب این محصول را انتخاب و پس از تماس با کارشناسان فروش مجموعه ثبت سفارش کنید.

آدرس سایت: sardinkala.ir کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۹۱۴۸۳۲

صنایع برودتی ونوس

صنایع برودتی ونوس دارای سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی طراحی و تولید بهترین فریزرهای صنعتی از جمله فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی استیل دارای بهترین کیفیت، ظاهری زیبا و قیمتی مناسب برای مصارف صنعتی و فروشگاهی می باشد. تمام سعی و تلاش این مجموعه این است، که رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت فریزر صندوقی ونوس برودت با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید، و محصول مد نظر خود را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید، و از طریق باربری شهر خود محصول خود را دریافت کنید.

آدرس سایت: venusboroodat.com  کارشناس فروش: ۰۹۱۲۸۳۹۹۷۶۲

صنایع برودتی ریما سرما

گروه تولیدی ریما سرما در ساخت و تولید فریزرهای صنعتی اعم از فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی استیل می باشد. فریزرهای صندوقی ریما سرما در گنجایش های مختلفی (۳۰۰ تا ۶۵۰ لیتری) طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید جهت نگهداری از انواع بستنی، مواد پروتئینی، سبزیجات و… در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای خرید فریزر صندوقی مد نظر با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

آدرس سایت: rimasarma.ir کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۹۳۲۳۷۲

مجموعه فروش محصولات کینو

مجموعه کینو پروداکت عرضه کننده مستقیم انواع یخچال ایستاده و فریزر ایستاده و انواع فریزر صندوقی کینو می باشد.تولید طیف گسترده ای از فریزر صندوقی کینو باعث شده تا نیاز های مشتریان مختلف را مرتفع سازد. این مجموعه توانسته در طی چند سال اخیر رضایت مشتریان خود را به جهت تحویل فوری کالا و بدون آسیب دیدگی و همچنین خدمات رسانی به موقع جلب کند. برای خرید فریزر صندوقی کینو میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه کینو پروداکت تماس بگیرید.

آدرس سایت: kinoproduct.ir  کارشناسان فروش: ۰۹۱۲۸۵۷۷۲۴۹

صنایع برودتی دی مارکت

صنایع برودتی دی مارکت نزدیک به ۲ دهه پیش به عنوان یکی از تولیدکنندگان صنایع سرمایش چون یخچال و فریزر های صنعتی چون فریزر صندوقی فروشگاهی و خانگی می باشد. شروع به کار کرد وبه لطف تمرکز مداوم بر کیفیت و سرمایه گذاری مستمر در تحقیق و توسعه، ما اطمینان می دهیم که امروز محصولات را بالاترین استانداردهای فنی را با رقابتی ترین قیمت دریافت می کنید.برای استعلام قیمت فریزر صندوقی دی مارکت با کارشناسان فروش صنایع دی مارکت تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: deymarket.ir  کارشناسان فروش: ۰۹۱۲۸۱۷۳۵۷۸

صنایع برودتی خانه سرما

صنایع برودتی خانه سرما یکی از برترین تولید کنندگان انواع سردخانه و انواع یخچال های صنعتی و انواع فریزر ایستاده و فریزر صندوقی را تولید می کند و با حدود ۲۰سال سابقه همواره تلاش می کند محصولی با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد .این مجموعه با کارشناسی و مشاوره و ارائه تجربیات خود به شما خریداران عزیز کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را در بهترین حالت ممکن تهیه نمایید .برای خرید فریزر صندوقی خانه سرما با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: cold-house.ir  کارشناسان فروش: ۰۹۱۲۸۳۵۴۸۳۱

 

صنایع برودتی یخچال سازان

گروه تولیدی یخچال سازان پیشرو در ساخت و تولید انواع صنایع برودتی، با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و همچنین خلاقیت های بی نظیر توانسته محصولاتی با دوام و زیبا تولید و به مشتریان در تمامی نقاط ایران و خارج کشور عرضه کند.برای معرفی برخی از محصولات صنایع یخچالسازان می توان به انواع یخچال های سوپر مارکتی، پروتئینی، قنادی، پرده هوا و … انواع  فریزر صنعتی ایستاده و صندوقی با درب شیشه ای و…. اشاره کرد.فریزر صندوقی یخچالسازان یکی از بهترین فریزر صندوقی های موجود در بازار ایران بوده و از کیفبت بالایی برخوردار است.

آدرس سایت:  yakhchalsazan.com   کارشناسان فروش: ۰۹۱۲۸۴۶۹۳۶۲

صنایع برودتی سیلور

صنایع برودتی سیلور با بیش از سال ها سابقه ی درخشان فعالیت خود را به گونه ای حرفه ای در زمینه ی  تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و کافی شاپی،ساخت و احداث انواع سردخانه صنعتی  از ۲۵ سال پیش آغاز نموده است.یخچال فریزر صندوقی سیلور دارای ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا می باشند.

آدرس سایت:  silver-co.ir  کارشناسان فروش: ۰۹۱۲۸۳۹۶۴۶۶

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا