انرژی

آزادسازی ۲۷ هکتار از اراضی بستر رودخانه بالارود دزفول

مدیر اداره امور آب منطقه شمال غرب خوزستان از آزادسازی ۲۷ هکتار از اراضی تصرف شده در بستر رودخانه بالارود حوزه دزفول خبر داد.

همچنین بخوانید

کیسان روئینیان از آزادسازی ۲۷ هکتار از اراضی تصرف شده در بستر رودخانه بالارود حوزه دزفول خبر داد و اظهار کرد: پس از گزارش گشت و بازرسی و مهندسی رودخانه امور آب شمال غرب خوزستان مبنی بر دخل و تصرفات غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه‌ بالارود دزفول، بخش حقوقی این امور با اخذ دستور قضایی از دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان دزفول و همکاری اداره حریم‌بانی سازمان آب و برق خوزستان، فرماندهی نیروی انتظامی و یگان ویژه شهرستان، تصرفات غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه بالارود تخریب و اعاده به وضع سابق شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سازمان آب و برق خوزستان، وی افزود: به منظور اعمال حاکمیت دولت و دستورات مقامات قضایی کشور، هر گونه ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها ممنوع است و همه دستگاه‌های اجرایی و افراد حقیقی و حقوقی باید قبل از هر گونه ساخت و ساز در بستر رودخانه‌های شهرستان دزفول از امور آب و سازمان آب و برق خوزستان استعلامات لازم را اخذ کنند تا خدایی نکرده متضرر نشوند.

روئینیان در پایان از دکتر آماده دادستان شهرستان دزفول، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دزفول و حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا