صنعت، معدن، تجارت

حمایت همه‌جانبه اقتصادی از ذوب‌آهن اصفهان

وزیر اقتصاد برحمایت‌های لازم جهت افزایش تولید و کیفیت و حضور پرقدرت در بازارهای داخلی و خارجی با تاکید بر نوآوری تاکید کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد گفت: این شرکت به عنوان مادر و پایه‌گذار صنعت فولاد کشور، تاکنون دستاوردهای ارزشمندی در زمینه‌های مختلف از جمله نوآوری محصولات داشته است.

ز آمادگی این وزارتخانه برای حمایت از ذوب‌آهن اصفهان و مدیریت جهادی این شرکت را اعلام نمود و گفت: این وزارتخانه حمایت‌های لازم جهت افزایش تولید و کیفیت و حضور پرقدرت در بازارهای داخلی و خارجی با تاکید بر نوآوری را با جدیت دنبال می‌کند.

وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنانش نوآوری را از شروط اصلی پیشرفت اقتصادی دانست و گفت: بدون تمرکز بر نوآوری، قابلیت حیات اقتصادی وجود ندارد.

وی یاد آور شد: برای پیشرفت بیشتر اقتصاد علاوه بر نوآوری‌های سخت، نیازمند نوآوری‌های نرم نیز می‌باشیم.

شایان ذکر است که خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جشنواره مذکور، ضمن حضور در نمایشگاه جنبی و بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان، در جریان چگونگی تولید محصولات جدید این شرکت قرار گرفت.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا