امور زیربناییراه و ساختمان

رسانه‌ها استنباط اشتباهی از سخنان رئیس جمهوری داشتند/ برای تشکیل کارگروه رفع فقر در طول دو هفته دستور داده شد

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: من هم در همان جلسه‌ای که رئیس جمهوری درباره رفع فقر مطلق صحبت کرد، حضور داشت. رئیس جمهوری چیزی درباره رفع فقر مطلق تا پایان امسال و در طول دو هفته نگفت بلکه موضوع صحبت، درباره برنامه‌ریزی فوری برای رفع فقر مطلق در این دو هفته بود.


به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، پرویز فتاح در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان رئیس جمهوری درباره رفع فقر مطلق تا پایان سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: من هم در همان جلسه‌ای که رئیس جمهوری درباره رفع فقر مطلق صحبت کرد، حضور داشت. رئیس جمهوری چیزی درباره رفع فقر مطلق تا پایان امسال و در طول دو هفته نگفت بلکه موضوع صحبت، درباره برنامه‌ریزی فوری برای رفع فقر مطلق در این دو هفته بود.

وی با بیان اینکه صحبت رئیس جمهوری درباره رفع فقر مطلق در این دو هفته نبود، تاکید کرد: برخی از رسانه‌ها استنباط اشتباهی درباره سخنان رئیس جمهوری داشتند. صحبت دقیق آقای رئیسی تشکیل کارگروهی برای برنامه‌ریزی رفع فقر در طول زمان مذکور بود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اتفاقا وزیر تعاون هم بلافاصله دستور به تشکیل به این جلسه را داد که اولین جلسه هم با حضور مسئولان دولتی و نهادهای حمایتی برگزار شد.

فتاح همچنین درباره تصمیم مجلس نسبت به حذف ارز ترجیحی بیان کرد: هنوز ارزیابی‌های دقیقی از این حوزه نداشتیم اما به طور کلی مراکز پرورش دام به شدت متاثر از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهند بود و دولت در اجرای این مصوبه باید به این موضوعات توجه داشته باشد


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا