بانکبانک و بیمه

ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا شتاب می گیرد

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعبه تکاب در استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تقویت اعتماد و تقویت تعامل با مشتریان، مدرن سازی خدمات بانکی و ارتقاء بانکداری الکترونیک در این بانک شتاب می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی ضمن رضایت از وضعیت عملکردی شعبه تکاب، از تلاش همکاران منطقه آذربایجان غربی قدردانی و خاطرنشان کرد: موقعیت کم نظیر این منطقه، شهرستان تکاب را از لحاظ سرمایه گذاری در بخش صنعت و تعاملات تجاری و اقتصادی در موقعیت مهمی قرار داده است.
وی با اشاره به اهداف بانک در زمینه توسعه شعب در شهرستان ها به ویژه در چند سال اخیر، موقعیت جغرافیایی و دارا بودن ظرفیت تاریخی، طبیعی و گردشگری را یکی از پتانسیل های شهرستان تکاب برشمرد و تصریح کرد: این شهرستان به لحاظ دارا بودن ظرفیتهای بالقوه در حوزه های مختلف تولید و صنعت، مستعد اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای افزایش سهم مشارکت بانک در توسعه و رونق هر چه بیشتر تولید و اشتغالزایی پایدار است.
وی با اشاره به لزوم توجه به رونق تولید و رفع موانع مالی آن در همه زمینه ها گفت: نگاه ویژه به بازاریابی و افزایش سهم بازار باید در بین همکاران حاکم باشد.
مدیر عامل بانک سینا اظهار داشت: با توجه به امکانات مدرن و محصولات متنوع موجود بانک، توجه به بهبود و ارتقاء خدمات بانکداری به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر، یکی از اولویت های بانک سینا است.
وی در ادامه گفت: بانک سینا بدون محدودیت از مدرن سازی خدمات بانکی حمایت می کند و با علم به توانمندی همکاران پر تلاش و ایجاد ظرفیت های جدید در این بخش، تحقق اهداف تعیین شده در سال ۱۴۰۱ زودتر از موعد دور از دسترس نیست.
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد صورت های مالی و نیز ترکیب منابع و مصارف شعبه تکاب بر لزوم توجه به کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش سهم بانک از بازار مستعد منطقه آذربایجان غربی تاکید کرد و راهنمایی های لازم را جهت بهره وری بیشتر از ظرفیتهای اقتصادی و تجاری موجود در منطقه ارائه داد.
دکتر ایمانی پس از بازدید از شعبه تکاب در نشستی با همکاران و مدیران منطقه در جریان مطالبات مشتریان و میزان رضایتمندی آنها از خدمات بانک قرار گرفت و با کارکنان شعبه به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.
گفتنی است در این سفر معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی همراه مدیرعامل بودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا