صنعت، معدن، تجارت

۲۳۲ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان سمنان صادر شد

سمنان- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در ۱۱ ماه ابتدایی سال جاری ۲۳۲فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فرامرز محبوبی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی صمت استان سمنان با بیان اینکه در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۲۳۲ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان سمنان صادر شده است، تاکید کرد: این واحدها در صورت بهره برداری چهار و ۱۰۰ نفر را در استان مشغول به کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این تعداد پروانه صنعتی با سرمایه گذاری سه هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان صادر شده‌اند، تاکید کرد: از لحاظ میزان سرمایه گذاری ایجاد شده در بخش صنعتی استان در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه، شاهد رشد ۷۷ درصدی و از بابت تعداد پروانه صادره نیز شاهد رشد ۲۳ درصدی بوده‌ایم.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه صدور پروانه‌های بهره‌برداری حوزه صنعت را می‌توان در واقع سرمایه‌گذاری‌های تحقق یافته در بخش صنعتی استان دانست، بیان کرد: از لحاظ تحقق اشتغال در پروانه‌های صنعتی صادر شده طی ۱۱ ماهه اول سال جاری، رشد ۲۴ درصدی را شاهد هستیم.

محبوبی با بیان اینکه در ۱۱ ماه سال جاری مجموعاً دو هزار و ۴۶۲ مجوز صنعتی در استان صادر شده که ۲۳۲ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری و دو هزار و ۲۳۰ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا