بورسبورس اوراق

افزایش ۶۷ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۶۷هزار واحد افزایش، معادل ۵.۲۴درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۰میلیارد و ۵۹۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۴هزار و ۹۳۹میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۵۴۶هزار و ۹۸دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب  ۱۱۸.۱۹، ۱۲۵.۰۹ و ۹۳.۶۶درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۰۴۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۸۳هزار و ۳۶۳میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۷۵.۵۱ و ۹۸.۲۱ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۰ اسفندماه با ۶۷ هزار و ۱۵۸واحد افزایش، معادل ۵.۲۴درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۴۸هزارو ۳۴۹واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۸۵۲۸واحد افزیش، معادل ۲.۵۵درصد رشد کرد و رقم ۳۴۲هزار و ۶۹۱واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۸هزار و ۸۶۳واحد افت به رقم ۱۰۴۴هزار و ۷۲۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۴۳۰۲واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۵۳۸هزار و ۵۰۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۰۶درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۷۴۳۰۲درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا