بین الملل

حمایت ۵۰ میلیارد دلاری چینی‌ها از توسعه کسب و کار خرد

چین برای رونق کسب و کار خرد و ایجاد اشتغالزایی در بخش‌های مختلف صنعتی این کشور قصد دارد با اعطای وامی ۵۰ میلیارد دلاری از این امر حمایت کند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، بانک صنعتی چین یکی از اصلی ترین وام دهندگان این کشور است که همواره از توسعه صنعتی این کشور حمایت کرده است و حال این بانک بزرگ چینی قصد دارد با اعطای وامی به ارزش بیش از ۳۱۰ میلیارد یوان (نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار) تا پایان فوریه از کسب و کارهای خرد و واحدهای کوچک حمایت کرده تا این کسب و کارهای توسعه یابند.

در همین رابطه این بانک چینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به حدود ۱۶۰ هزار کسب و کار خرد و کوچک در چین خدمات ارائه کرده است.

برای ارائه حمایت مالی بیشتر از کسب و کارهای خرد و واحدهای کوچک صنعتی این بانک به تحول دیجیتال سرعت بخشیده و یک پلت فرم مالی باز راه اندازی کرده است.

در اطلاعیه این بانک آورده شده است: تا پایان ماه گذشته، این پلتفرم حدود ۱۷۶۵۰۰ کاربر ثبت شده داشت و به کسب و کارهای کوچک کمک کرد تا در مجموع ۱۱۶.۹ میلیارد یوان سرمایه جمع آوری کنند.

چین حمایت خود را از مشاغل کوچک را با کمبود نقدینگی افزایش داده است و اقدامات هدفمندی از جمله کاهش مالیات و هزینه‌ها و همچنین وام‌های فراگیر را برای کمک به آنها برای عبور از مشکلات اعمال کرده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا