انرژی

شتاب‌بخشی در اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان

مشاور وزیر و مسئول جهاد آبرسانی وزارت نیرو در سفر به خوزستان از پروژه های آبرسانی به روستاهای استان بازدید کرد.

همچنین بخوانید

میثم جعفرزاده ضمن بازدید از پروژه های آبرسانی به روستاهای استان خوزستان در نشست مشترک با مدیرعامل و مجریان طرح های آبرسانی شرکت آبفا خوزستان، با تقدیر از عملکرد این شرکت در همگرایی با گروه های جهادی، بسیج و سپاه و همچنین تلاش برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی، اظهار کرد: آنچه که طی یک سال گذشته با مدیریت جهادی و مجموعه آبفا استان انجام شده است در نوع خود قابل تقدیر و رو به پیشرفت است.  

به گزارش آرمان اقتصادی، وی بر شتاب بخشی در اجرای طرح های آبرسانی به روستاها تا سه سال آینده تاکید کرد و افزود: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و ریاست جمهور این است که تنش آبی در روستاها و مناطق محروم استان به حداقل ممکن برسد.  

جعفرزاده با تاکید بر اجرای پروژه های محرومیت زدایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: نگاه، هدف و عملکرد واحد در همگرایی میان آبفا خوزستان و سپاه برای بسیج آبرسانی به روستاهای خوزستان افق روشنی را برای رفع تنش آبی در استان ترسیم خواهد کرد.

در این نشست کرمی نژاد مدیرعامل آبفا استان و مجریان طرح های آبرسانی گزارشی از شرایط استان و اقدامات به عمل آمده در جهاد آبرسانی و همچنین روند پیشرفت پروژه های آبرسانی ارائه دادند و سپس مشاور وزیر نیرو ضمن دیدار و گفتگو با فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، از برخی پروژه ها بازدید و با اهالی روستاهای استان دیدار کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا