اقتصاد کلان

یک خوزستانی، معاون هیات عالی نظارت اموال تملیکی کشور شد

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید محمد سادات ابراهیمی به عنوان معاون هیات عالی نظارت اموال تملیکی کشور منصوب شد.

همچنین بخوانید

مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با حضور دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد و دکتر علیرضا زمانی رییس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی و جمعی دیگری از مدیران در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، بر این اساس ضمن تقدیر از خدمات سیف‌اله اسلامی معاون سابق، طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سید محمد سادات ابراهیمی به عنوان معاون هیات عالی نظارت این سازمان منصوب شد.

متن حکم وی به شرح زیر است:

“جناب آقای سید محمد سادات ابراهیمی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مفاد ماده ۲۲ قانون تاسیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و اساسنامه آن و مصوبه مورخ  ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان معاون هیات عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منصوب می‌شوید.

همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.”

سید محمد سادات ابراهیمی سوابق اجرایی و مشاوره‌ای متعددی از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی طی دو دوره (شهرستان‌های شوشتر و گتوند)، مشاور معاونت تقنین معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور مجلس را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا