امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه کشاورزی البرز پیشنهاد شد

البرز – وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی و منابع طبیعی البرز در راستای سفر استانی پیشنهاد شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، سیدجواد ساداتی‌نژاد عصر پنجشنبه در آئین افتتاح گلخانه تولید سبزی و صیفی دهکده سلامت در شهرستان نظرآباد اظهار کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی و منابع طبیعی البرز در راستای سفر استانی پیشنهاد شده است.

همچنین بخوانید

وی بیان کرد: پیشنهاد این وزارتخانه برای بخش‌های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی به رئیس جمهور برای سفر با استان البرز ارائه شده که امیدواریم در شورای اداری استان البرز این رقم به دستور رئیس جمهور تصویب شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: قطب کشاورزی استان البرز، شهرستان نظرآباد است و بسیار ظرفیت خوبی در حوزه گلخانه‌ای دارد تلاش می‌شود از ظرفیت‌های موجود حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی که در این شهرستان حاکم است تقویت شهرک‌های گلخانه‌ای این صنعت برای ما حائز اهمیت است.

ساداتی‌نژاد متذکر شد: البرز در حوزه دانش‌بنیان ظرفیت فوق‌العاده‌ای دارد و شرکت‌های دانش‌بیان کشاورزی و مراکز تحقیقاتی و کشاورزی زیادی در این استان مستقر هستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا