بانکبانک و بیمه

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک سامان و کانون پرورش فکری

با هدف حمایت از حوزه فرهنگ صورت گرفت:

بانک سامان در تداوم اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود و در راستای نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان آینده‌سازان ایران با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سامان رسانه، نشست امضای تفاهم‌نامه میان بانک سامان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان و مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تعدادی از اعضای شورای معاونان و مدیران کانون برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سخنانی عنوان کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اتفاق مبارکی در کانون رقم می‌خورد که نشان از رخدادهای خوب پیش رو دارد. قطعاً کانون به‌تنهایی و بدون همراهی و مساعدت بخش‌های مختلف جامعه، نمی‌تواند وظایف اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهد و ما نیاز داریم بخش‌های مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این راستا کانون را همراهی کنند.

همچنین بخوانید

او ادامه داد: بانک سامان یکی از شاخص‌ترین بانک‌های خصوصی کشور است که با کانون پرورش به‌عنوان نهادی که فعالیت‌هایش معطوف به حوزه کودکان و نوجوانان است، همراه شده و امیدواریم که این همراهی باعث آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله‌‎های مالی، سرمایه‌گذاری و چگونگی استفاده از سرمایه شود.

علی‌اکبرزاده با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بانک سامان گفت: کانون با تولیدات خود درزمینهٔ فیلم، کتاب و اسباب‌بازی، زمینه آگاهی‌رسانی به کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند. امروزه کتاب‌ها و فیلم‌های کانون در عرصه جهانی خواهان زیادی دارد. در ادامه این روند، کارگروه مشترکی میان کانون و بانک سامان ایجاد می‌شود تا بر اساس برنامه‌های مرتبط با تفاهم‌نامه این تولیدات را ادامه دهیم.

علی‌اکبرزاده در پایان اظهار کرد: به امید خدا و با همکاری بانک سامان، قصد داریم در عرصه‌های مختلف، خدمات ارزنده‌ای برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

همچنین در ادامه این نشست، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان نیز طی سخنانی اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق، منشأ خیری باشد برای کودکان این کشور که آینده‌سازان ما هستند و ما تلاش می‌کنیم تا این تلاش‌ها به‌زودی در عرصه پرورش فکر و فرهنگ کودکان به ثمر بنشیند.
وی سپس به اقدامات و خدمات کانون پرورش فکری نیز اشاره کرد و ادامه داد: به‌قدری در مجموعه کانون شور و هیجان وجود دارد که حس کردم جای زیادی دارد تا برای این بچه‌ها امکاناتی فراهم کنیم تا با فرهنگ اسلامی – ایرانی ما آشنا شوند و در آینده زمام کار را به دست آن‌ها بسپاریم.

معرفت در پایان خاطرنشان کرد: امروز کمتر کسی است که نام کانون را نشنیده و از محصولات آن استفاده نکرده است که این امر، حاصل تلاش مدیران کانون در این سالهاست. امیدوارم این تفاهم‌نامه در زمانی کوتاه به قرارهای عملیاتی و اجرایی تبدیل شود و شکل اجرایی پیدا کند.
گفتنی است، در پایان این مراسم، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بازدید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا