بورسبورس اوراق

شاخص بورس ۸۱۸ واحد افت کرد


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۸۱۸ واحدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۹میلیارد و ۷۲۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۶۵۶میلیارد تومان در بیش از ۶۱۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۸۱۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۱۲هزار و ۲۸۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی نوری شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۸۵۰میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۲۵میلیارد تومان در ۲۶۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۷۶۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و گروه توسعه مالی مهر آیندگان شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، بیمه اتکایی ایرانیان و صنایع مادیران بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا