صنعت، معدن، تجارت

استقرار کامل طرح جامع کیفیت محصولات و خدمات در ایران خودرو

معاون ایران‌خودرو، طراحی، تولید و عرضه خودروهای جدید بر اساس نقشه راه توسعه محصولات، توقف تولید محصولات قدیمی و ارتقای سطح کیفی تولیدات را از محورهای اصلی برنامه راهبردی تحول اعلام کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایکوپرس، سهراب برفروشان اظهار کرد: گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، ابلاغیه هشت گانه رییس جمهوری و کسب حداکثری رضایتمندی مشتریان، استقرار و اجرای کامل طرح جامع کیفیت و تولید را زیر بنای برنامه راهبردی تحول کیفیت محصولات و خدمات خودرو قرار داده است.

وی با بیان اینکه جریان کیفی‌سازی محصولات و خدمات ایران‌خودرو در قالب ۱۶۱ برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این برنامه‌ها در طول زنجیره ارزش و در حوزه‌های کیفیت تامین، کیفیت مهندسی و طراحی، کیفیت ساخت و تولید، کیفیت فروش و خدمات پس از فروش و کیفیت لجستیک طرح ریزی و در حال اجراست که آثار این اقدامات طی سال جاری برای مشتریان نمایان خواهد شد.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تمرکز بر خواسته‌ها و انتظارات مشتری در شاخص‌های کیفی، گسترش نظارت کیفی به همه واحدهای موثر در زنجیره ارزش تولید، فرآیند محوری در پیشبرد فعالیت‌ها، استانداردسازی رویه‌ها و مشخصه‌ها و دست‌یابی به بالاترین استانداردها در کیفیت محصولات و خدمات در کنار برنامه‌های متعدد دیگر، از اقدامات اصلی در حوزه کیفیت در سال ۱۴۰۱ است.

وی گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه مسیر ترسیم شده خود در سال ۱۴۰۱، در بستر سیاست‌ها و رویکردهای تعیین شده در حوزه کیفیت و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های انسانی و تخصصی موجود در سطح این شرکت، در جهت ایجاد فضای مناسب برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با نظارت و راهبری مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا