کسب و کار

آموزش جامع بورس و ارز دیجیتال

این روزها بازارهای مالی و سرمایه گذاری داغ‌ترین اخبار اقتصادی را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به روند صعودی تورم در ایران مردم ترجیح می‌دهند به جای انباشته نگه داشتن پول نقد و سرمایه گذاری ریالی، دارایی خود را در راهی سرمایه‌گذاری کنند که به حفظ ارزش آن اطمینان داشته و سود بیشتری می‌کنند. در این بین بازارهای مالی مانند بورس و ارز دیجیتال به عنوان بازار سرمایه گذاری مطمئن طرفدار زیادی در بین مردم پیدا کرده‌‌اند. مسئله اینجا است که سرمایه گذاری در این بازارها به دلیل گستردگی و پیچیدگی آن‌ها مستلزم آموزش و تجربه است؛ در غیر این صورت حتی یک حرکت کوچک در این بازارها می‌تواند تمام سرمایه شما را از بین ببرد.‌ به همین دلیل آموزش بورس اهمیت بسیاری دارد و همواره تأکید می‌شود که قبل از هر چیزی روی آموزش خود در این حوزه‌ها سرمایه گذاری کرده و از بهترین و معتبرترین مراکز آموزشی، برای آموزش بورس و ارز دیجیتال استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید با اطمینان از کاهش ریسک، در حوزه‌های مد نظر خود سرمایه گذاری کنید.

آموزش بورس

قبل از هرچیزی بهتر است یک تعریف جامع و مختصر از بازار بورس داشته باشیم. بورس بازاری گسترده است که در آن به خرید و فروش کالا و اوراق بهادار و قیمت گذاری آن‌ها پرداخته می‌شود. این بازار رقابتی در ایران توسط شورای عالی و سازمان بورس نظارت می‌شود.‌ در این بازار دارایی‌هایی از جمله: اوراق مشارکت، سهام، مواد خام و مواد اولیه تولید کالا و غیره معامله می‌شوند‌. برای خرید و فروش هر نوع دارایی در بازار بورس باید یک کد بورسی دریافت کنید. این کد به عنوان کد سرمایه گذاری از سوی سازمان بورس به هر سهام دار تعلق می‌گیرد و در واقع شناسه منحصر به فرد هر شخص در این بازار است. سهام داران بورس با این کد به رسمیت شناخته می‌شوند. برای دریافت کد معاملاتی باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت بورس بازاری متمرکز است که تحت نظارت سازمان‌های ذی‌ربط قرار دارد و این مسئله نشان‌دهنده امنیت آن است.

همچنین بخوانید

به این ترتیب وقتی از آموزش بورس صحبت کنیم، هدف شناسایی هویت بازار نیست؛ بلکه منظور از آموزش، یادگیری طریقه سرمایه گذاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، نحوه رفتار سرمایه گذار و انتخاب استراتژی مناسب در شرایط مختلف بازار، شناخت انواع بورس، شناخت روند قیمت سهام و مسائل بسیار دیگر است. در این آموزش باید سه تحلیل تکنیکال، بنیادی و روانشناختی را در بازار بورس به درستی درک کنید. در واقع باید این سه اصل را به صورت علمی و عملی بیاموزید. در بازار تخصصی بورس اصطلاحات بسیار مختلفی وجود دارد که برای آشنایی با آن‌ها نیاز به آموزش را در خود احساس خواهید کرد. گذشته از این که شناخت این اصطلاحات و مفاهیم اولیه بسیار حائز اهمیت است، لازم است به درک عمیقی از این بازار پرریسک برسید.‌ از آنجا که در بازار بورس با مفاهیم هندسه، آمار، ریاضی، حسابداری و حتی مفاهیم روانشناسی و مدیریت سر و کار دارید و این بازار تخصصی در دانشگاه‌ها تدریس نمی‌شود، باید دوره‌های آموزش بورس را جدی بگیرید.

آموزش بورس در مجتمع فنی تهران

آموزش بورس(Stock Exchange)در بازار سرمایه منوط به درک صحیحی از سه تحلیل تکنیکال، بنیادی و روانشناختی می باشد. لذا برای موفقیت در این حوزه می بایست تمامی این علوم را به صورت علمی و عملی آموخت. از این رو، مجتمع فنی تهران(نمایندگی میرداماد)با طراحی پکیج کاملی از این عوامل در خصوص آموزش در بازارهای مالی بصورت تخصصی و کاربردی، شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی می کند. به این معنا که این دوره ها تمام آن چیزی است که از صفر تا صد برای رسیدن به موفقیت در بازار بورس مورد احتیاج است. این پکیج شامل دوره متفاوت و تخصصی در این حوزه می باشد که علاقمندان می توانند کل پکیج را بصورت یکجا و یا بصورت تک دوره ثبت نام نمایند.

آموزش سرمایه گذاری

به این ترتیب می‌توانید پتاسیل ضرردهی این بازار را کاهش داده و پتاسیل سوددهی آن را افزایش دهید. استفاده از آموزش بورس مزایای بسیاری برای‌تان خواهد داشت. با آموزش جامع بورس می‌توانید تکنیک‌های کامل برای کسب سود بیشتر را درک کنید. این آموزش‌ها و شناخت تحلیل‌ها مانند تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به شما کمک می‌کنند که در شرایط نامطلوب آماده باشید و بدون این که متحمل ضرر شوید، این شرایط را پشت سر بگذارید. شما می‌توانید با آموزش تکنیک‌های مقابله با ریسک به اعتماد به نفس بالایی در حوزه خرید و فروش سهام برسید. تسلط در تمام بخش‌های سرمایه گذاری بازار بورس آینده روشنی پیش روی شما قرار می‌دهد. مسئله اینجا است که چگونه و از کجا این آموزش‌ها را دریافت کنید. آموزش‌هایی که در این حوزه ارائه می‌شوند، همگی از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

مجتمع فنی تهران میر داماد پکیج کاملی از آموزش بورس را طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توانید از صفر تا صد مفاهیم بازار بورس را بیاموزید. این پکیج از دوره‌های مختلف و کاملا تخصصی تشکیل شده که شما می‌توانید کل پکیج را به صورت یکجا تهیه کرده و یا هر دوره را به صورت تک ثبت نام کنید. تمامی دوره‌های مبتدی تا پیشرفته این پکیج توسط اساتید مجرب در بازار بورس تدریس می‌شوند. در پایان هر یک از دوره‌ها نیز گواهینامه دوزبانه معتبر مجتمع فنی تهران با قابلیت ترجمه رسمی اهداء می‌شود. این مدرک مورد تأیید قوه قضاییه و وزارت امور خارجه است.

دوره ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال نیز بازار داغ این روزها است که به اندازه بازار بورس طرفدار دارد. بازار ارزهای دیجیتال بر خلاف بازار بورس یک بازار سرمایه گذاری غیر متمرکز است و هیچ نهادی روی آن نظارت ندارد. ارزش گذاری ارزهای دیجیتال در این بازار بر اساس میزان عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه است. ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها پول‌های الکترونیکی هستند که ماهیت فیزیکی ندارند و به صورت اینترنتی جا به جا می‌شوند. سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نیز به عنوان یک بازار پرریسک مستلزم آموزش‌های درست و اصولی است و به اندازه آموزش بورس اهمیت دارد. برای سرمایه گذاری در این بازار باید با انواع رمزارزها آشنا باشید، بهترین صرافی‌ها و کارگزاری‌ها را بشناسید، نحوه خرید، نگهداری، امنیت و انتقال ارزها را درک کنید.

دوره ارز دیجیتال در مجتمع فنی

شرکت در دوره ارز دیجیتال مجتمع فنی تهران میرداماد این امکان را برای‌تان فراهم می‌آورد که با رمز ارزها، زنجیره بلاک چین، نحوه تولید رمز ارز و استخراج آن، چگونگی توسعه ارزها، نحوه ترید ارز، آشنایی با توکن‌ها و کوین‌ها و مباحث بسیار دیگر آشنا شده و به درک عمیقی از این بازار و شاخص‌ها و معیارهای آن برسید. همچنین می‌توانید با استفاده از تحلیل‌های بنیادی، تکنیکال و فاندامنتال این بازار را در شرایط مختلف کارشناسی کنید.

مدرک دوره آموزش ارز دیجیتال مجتمع فنی میرداماد قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد. همچنین دانشپذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد

این نمایندگی در سال ۱۳۸۹ در تهران افتتاح شده و به برترین فضا و سیستم آموزشی با بالاترین حد کیفیت در امکانات و نحوه آموزش مجهز است. هدف از این نمایندگی آموزش اصولی بدون اتلاف وقت است. شما می‌توانید برای آموزش بورس و استفاده از دوره ارز دیجیتال به مجتمع فنی میرداماد مراجعه فرمایید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا