اقتصاد کلان

سقوط سهام جنرال الکتریک و پپسی

سهم‌هایی که بزرگترین تغییرات را نشان دادند شامل سهام پپسی، جنرال الکتریک و یو پی اس بودند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از فایننس، پپسی، سهام غول مواد غذایی و نوشیدنی ایالات‌متحده امریکا در شاخص‌های پیش بازار کاهش یافت. این شرکت گزارش کرد که در سه‌ ماهه اخیر در شاخص‌ بالاترین و پایین‌ترین قیمت افت کرده است و دلیل آن را چنین عنوان کرد که مصرف‌کنندگان برای برخی از برندهای کلیدی شرکت پول بیشتری پرداخت کرده‌اند.

جنرال الکتریک نیز علیرغم برآوردهای بالا در گزارش سه ماهه ۳.۵ درصد سقوط کرد. این شرکت دامنه هدایت سود تمام سال قبلی خود را تایید کرد و گفت که چالش‌هایی را ناشی از تورم و مسائل زنجیره تامین می‌بیند.

سهام یونایتد پارسل سرویس، غول حمل‌ونقل و لجستیک پس از پیشی گرفتن از تخمین‌های تحلیلگران  ۱.۷ درصد افزایش یافت و سود تعدیل شده هر سهم را ۳.۰۵ دلار با درآمد ۲۴.۳۸ میلیارد دلار گزارش کرد در حالی که تحلیلگران ۲.۸۸ دلار درآمد هر سهم و ۲۳.۷۹ میلیارد دلار درآمد را انتظار داشتند.

سهام تری ام (۳M) پس از گزارش درآمدهای سه ماهه بالاتر از برآوردها بود. این شرکت ۸.۸۳ میلیارد دلار درآمد داشت در حالی که تحلیلگران انتظار  ۸.۷۴ میلیارد دلار درآمد داشتند.

سهام هورتون برآوردهای تحلیلگران در سه ماهه قبل را شکست داد و سهام این سازنده مسکن در طول معاملات قبل از بازار ۲.۸ درصد افزایش یافت و درآمد تعدیل شده ۴.۰۳ دلار در هر سهم را با درآمد ۸ میلیارد دلاری گزارش کرد. تحلیلگران پیش‌بینی کردند که سود تعدیل شده به ازای هر سهم ۳.۳۷ دلار با درآمد ۷.۶۲ میلیارد دلاری باشد.

سهام سی ورد (SeaWorld)، پس از اینکه سهام موسسه تحقیقاتی رزنبالت سکیورتیز (Rosenblatt Securities) پوشش خود را با خرید آغاز کرد و گفت که علیرغم مشکلات همه‌گیری، این شرکت تحت چشم‌انداز سرمایه‌گذار بزرگ، اسکات راس به خوبی عمل کرده است، سهام پارک موضوعی و شرکت سرگرمی ۴.۶ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا