انرژی

واحد شماره ۴ نیروگاه دز مجددا در مدار قرار گرفت

عکس تزیینی

معاون فنی و مهندسی شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز، از راه‌اندازی واحد شماره ۴ آن نیروگاه، پس از ۶۵ روز وقفه در تولید، خبر داد.

جاسم تیموری اظهار کرد: این واحد نیروگاهی در ۲۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به دلیل ایجاد نقص در سیم پیچ ژنراتور از مدار تولید خارج و پس از ۶۵ روز تلاش بی وقفه کلیه کارکنان نیروگاه دز و متخصصان سازمان آب و برق خوزستان با افزایش ظرفیت، راه‌اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سازمان آب و برق خوزستان، وی تصریح کرد: پس از عملیات موردنیاز و ترمیم سیم پیچ این واحد نیروگاهی، انواع تست‌های الکتریکی مطابق استاندارد بر روی آن انجام و پس از بازرسی‌های انجام شده و حصول اطمینان از صحت و سلامت،  واحد فوق،  در مدار تولید قرار گرفت.

معاون فنی و مهندسی شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز، ضمن تقدیر از همکاری، هماهنگی و پشتیبانی معاونت سد و نیروگاه سازمان آب و برق خوزستان، همکاری و مشارکت تیم‌های مختلف شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز، شرکت نصب تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان و شرکت مشانیر را مورد قدردانی قرار داد و افزود: واحد شماره ۴ نیروگاه دز با حداکثر توان تولید (۹۰ مگاوات) در مدار تولید انرژی برق کشور قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا