ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

فراهم شدن امکان ثبت مشاغل خوزستان در سامانه ۱۱۸

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از فراهم شدن امکان ثبت شماره تماس و آدرس مشاغل در سامانه ۱۱۸ خبر داد و گفت: صاحبان مشاغل می‌توانند با انجام این کار آدرس و شماره تماس خود را در دسترس عموم قرار دهند.

همچنین بخوانید

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صاحبان مشاغل با ارائه مدارک و مستندات قانونی و پرداخت مبلغی بسیار جزیی، می‌ توانند با مراجعه به امور مشترکان مخابرات محل زندگی خود، نسبت به ثبت تلفن و آدرس در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ اقدام کنند.

وی افزود: این کار با هدف کمک به بخش تولید و تسهیل در روند خدمات رسانی به صاحبان مشاغل و صنایع برای ثبت شماره تلفن ثابت و همراه است و بر این اساس صاحبان مشاغل می‌توانند با انجام این کار آدرس و شماره تماس خود را در دسترس عموم قرار دهند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شهروندان می‌توانند با شماره گیری تلفن ۳۳۳۳۳۳۳۳ با پیش کد هر استانی به سامانه اطلاعات پاسخگویی ۱۱۸ آن استان متصل شده و خدمات اطلاعات ۱۱۸ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

فلاح زاده با اشاره به آمار تماس‌ها با سامانه ۱۸۸ در یک ماه گذشته عنوان کرد: در یک ماه گذشته ۳۱۱ هزار و ۱۹۰ تماس از تلفن همراه و ۹۳ هزار و ۱۹۰ تماس از تلفن ثابت با سامانه پاسخگویی ۱۱۸ استان برقرار شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا