بورسبورس اوراق

ارزش بازار «خگستر» افزایش یافت

ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱، با افزایش ۱۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال به ۱۱۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال رسید.


به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با سرمایه ۳۶ هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۲ هزار و ۱۸۲ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱۲ هزار و ۸۱۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۹ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال به ۴۲ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو نیز با افزایش ۱۷ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال معادل ۱۱۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد و ۱۹۷ میلیون ریال محاسبه شد.

«خگستر» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۰۸ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال زیان شناسایی کرد .

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۹ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا