صنعت، معدن، تجارت

اجرای دو طرح فروش فوق العاده ایران‌خودرو از فردا

سی و هفتمین مرحله فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و طرح فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از فردا یکشنبه به مدت پنج روز، اجرا می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایکوپرس، پنج محصول پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پژو پارس TU۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۵P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، به روش قرعه کشی و با موعد تحویل سه ماهه، عرضه خواهد شد.

ثبت نام در این طرح، از روز یکشنبه یازدهم اردیبشهت آغاز و تا پایان روز پنج شنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز شنبه هفدهم اردیبهشت با حضور مراجع نظارتی به صورت زنده از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

چنانچه در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تعداد متقاضیان مشمول، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا