اقتصاد کلانپرداخت الکترونیک

دوره ارز دیجیتال در متجمع فنی تهران

 

یکی از آموزش ها دوره ارز دیجیتال است که بسیار محبوب شده است، از آنجا که روش هایی  که امروزه برای سرمایه گذاری استفاده می شود، سرمایه گذاری به شیوه های مختلف در ارزهای دیجیتال است، ارزهای دیجیتال تکنولو ژی به روزی می باشد، که روز به روز گسترده تر می شود، و سرمایه گذاران فردی و نهادی بسیار وارد آن ها می شود، برای استفاده و سرمایه گذاری در این ارزها حتما باید آموزش های لازم در این خصوص را ببینید وگرنه ممکن است دچار ضررهای بسیار سنگین خواهید شد، از همین در مجتمع فنی تهران با تجربه ترین اساتید در این زمینه را دعوت نموده و انواع آموزش های لازم را در خصوص این ارزها را ارائه می کند.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی از دارایی است که تحت قرار دادهای هوشمند بوده، و بر بستر بلاک چین مبادله می شود. نخستین ارز دیجیتال و البته محبوب ترین آنها بیت کوین می باشد، بیت کوین که یک معادله ریاضی بوده، و اصطلاحا از طریق ماین کردن حل می شود، و در ازای مقداری که حل شده است به ماینر آن پاداش می دهد. بعد از بیت ارزهای بسیار زیادی بوجود آمده اند که هر یک از آن ها تکنولوژی جدیدی را با خود به این عرصه وارد کرده اند، برای مثال ارز بسیار فاندامنتال کاردانو، یکی از این ارزها می باشد که چارلز هاسکینسون، دانشمند و ریاضی دان توسعه دهنده آن است، و روز به روز به دستاوردهای این ارز می افزاید برای مثال کاردانو مساله سرعت عمل در انتقال را از بین برده و الان بر روی پدیده جدیدی بنام انتقال چندین عنصر در یک کانال انتقال کار می کند.

همچنین بخوانید

یا ارزهای بسیار زیادی دیگری بوجود آمده اند که آینده درخشانی را برای این عرصه تصویر سازی کرده اند مثلا ارز فایل کوین که از غیر متمرکز سازی فضای ذخیره سازی و هاستینگ صحبت می کند یا بسیاری از میم کوین ها با ایده های عجیب و غریب و شاید گاها دست نیافتنی، بر محبوب شدن و گسترده شدن این بازار اثر گذاشته اند.

دوره آموزش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال تکنولوژی نوپایی بوده، و هر تکنولوژی نوپایی همانطور که مزیت های فراوان بسیاری را با خود می آورد، آسیب های بسیاری نیز می آورد، بسیاری از افراد سودجو برای فریب مردم تازه وارد از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند، و با این ابزارها مردم را متضرر کرده و سرمایه آن ها را از دستشان در بیاورند.

پس برای هرگونه فعالیت یا انجام معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال یا اصطلاحا کریپتوکارنسی حتما باید از دوره های آموزشی توسط استادان معتبر و دارای مدارج علمی بالا استفاده نمود، در مجتمع فنی میرداماد ما با بهره گیری از علم مجرب ترین اساتید این دوره ها را برگزار و در اختیار جوانان قرار داده ایم تا استنفاده کنند.

دوره آموزش ارز دیجیتال در مجتمع فنی میرداماد

مجتمع فنی میرداماد با سال ها تجربه در زمینه ارائه انواع آموزش های مختلف در مورد انواع  مطالب کاربردی و به روز، دوره های ویژه خود برای خرید و فروش و آموزش ارزهای دیجیتال را نیز برگزار کرده و با ارائه این آموزش ها سعی افزایش سطح علمی جوانان و علاقهع مندان به یادگیری و یا انجام معاملات در زمینه های ارزهای دیجیتال را دارد.

آموزش ارز دیجیتال

مخاطبان دوره آموزش ارز دیجتیال

طیف های مختلفی علاقه مند به فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال هستند، از آنجای که این بازار نو پا بوده و پول های زیادی وارد آن می شوند، افرادی زیادی هیجان زده وارد این بازار می شوند و ممکن است متضرر شوند که دیدن آموزش های لازم ضروری است.

کلیه علاقمندان به تحلیل و معامله گری در بازار سرمایه بین الملل، بازار ارز، رمز ارزها و توکن های دیجیتال و کلیه علاقمندان به کسب درآمد می توانند مخاطب این دوره باشند و از آن نهایت بهره را ببرند. همچنین کلیه کارشناسان و مدیران سازمان های پولی و مالی که امور کاری روزانه آنها با بازارهای پولی و مالی بین المللی در ارتباط است و یا به دنبال راهکارهای تأمین مالی از بازارهای ارزی رمز پایه هستند و یا در صدد دستیابی به راهکاری جایگزین برای پرداختهای بین الملل هستند، از مخاطبین خاص این دوره محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است که اثر گذاری این برنامه آموزشی زمانی به حداکثر خود خواهد رسید. که دانشجو علاوه بر حضور مستمر و فعال در کلاس، حداقل روزانه ۳ ساعت به تمرین و مطالعه و تحقیق و آزمون استراتژی بر روی حساب تمرینی خود بپردازد و نتایج تمرین را جهت اصلاح و راهنمایی به استاد ارائه دهد.

آموزش  TRADING  ارزهای دیجیتال

بحث ترید کردن در بورس، فارکس یا ارزهای دیجیتال بحث بسیار مهمی بوده و بسیاری از افراد سودجو سعی دارند با ارائه اطلاعات از سودهای هزاران دلاری خود مردم را فریب داده و گاها دوره های غیر علمی خود را عرضه نمایند. برای ترید کردن حتما باید زیر نظر استاد با تجربه ای که سال ها ترید انجام داده است دوره ببینید و تا مدتی هم زمانی که خودتان ترید انجام می دهید، باید زیر نظر این استاد باشید، تا پا به پای شما، از اولین تریدهای آزمایشی تا حتی چندین ترید واقعی شما را با چم و خم نمودار و روندشناسی و شناسایی الگوها  آشنا کرده و سپس شما به تنهایی وارد انجام ترید شوید. وگرنه بر خلاف شعارهای دوره فروشان اینستاگرامی ممکن است، سرمایه خود را از دست بدهید و از این بازار دل زده شده و خداحافظی کنید.

آموزش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال

برای انجام معامله یا حتی خرید و نگهداری بلند مدت ارزهای دیجیتال که اصطلاحا به آن هولد می گویند، حتما باید نحوه انجام تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال را بدانید. تحلیل تکنیکال به چیستی و ماهیت آن پروژه بر میگردد، مثلا مطالعه اعضای تیمی که توسعه دهنده آن پروژه بوده اند، یا رود مپ آن پروژه و آینده پیش روی آن . اما در تحلیل تکنیکال مبنی بر این است که همه اطلاعات به چارت منتقل شده است، و همه موارد خارجی تاثیر خود را بر قیمت گذاشته است، و در طول بلند مدت الگوهایی شکل می گیرد که ما با استفاده از گذشته این الگوهای به پیش بینی آینده قیمتی این ارزها پرداخته  و تصمیم به خرید یا فروش این ارز کنیم.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا