بورسبورس اوراق

فروش محصولات ۲ شرکت خودرویی افزایش یافت

شرکت‌های پارس خودرو و ایران خودرو دیزل با انتشار اطلاعیه‌هایی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ را منتشر کردند.


به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت پارس خودرو با سرمایه ۱۱۳ هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

«خپارس» طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱، معادل ۵ هزار و ۳۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «گروه Q۲۰۰» با تولید ۲ هزار و ۷۹۴ دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پارس خودرو قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش ۲ هزار و ۲۶ دستگاه در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «خپارس» قرار گرفت.

افزایش ۵۶ درصدی در فروش «خاور»

شرکت ایران خودرو دیزل با سرمایه ۳۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

شرکت ایران خودرو دیزل طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ معادل ۱۶۰ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۵۶ درصد افزایش داشته است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره «کامیون سبک» با تولید ۴۳۹ دستگاه در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت ایران خودرو دیزل قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، «ون و پیکاپ» با فروش ۱۹ دستگاه در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «خاور» قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا