کسب و کار

مزایای سرویس شرکت ها برای کارمندان

مزایای سرویس شرکت ها برای کارمندان

خدمات حمل و نقل کارکنان در نهایت با ارائه خدمات از مکان های دیدنی قابل دسترسی، یعنی جایی که می توان کارمندان را در پایان روز تحویل گرفت و از محل خارج کرد، استرس رفت و آمد را از بین می برد.

راحتی عدم مواجهه با رانندگی در میان ترافیک زیاد هر روز صبح، فرصت مناسبی را برای کارمندان فراهم می کند تا بنشینند، استراحت کنند و برای روز کاری پیش رو آماده شوند.

همچنین بخوانید

این تنها دلیلی نیست که باعث می‌شود کارکنان به جای استفاده از روش‌های سنتی‌تر مانند داشتن یک وسیله نقلیه شخصی، از حمل و نقل کارکنان استفاده کنند. کارگران در واقع با انتخاب وسایل حمل و نقل کارمندان در پول خود صرفه جویی می کنند، در حالی که به طور متوسط ۲۰٪ از درآمد خود را صرف می کنند و حداقل دو ساعت در روز را صرف رفت و آمد می کنند.

صرفه جویی در زمان، پول و سلامتی بهتر کنترل ترافیک حمل و نقل کارکنان آن را پوشش می دهد.

منافع برای شرکت
داشتن کارکنان با انگیزه و پرانرژی که هر روز صبح به دفتر کار می آیند جزء ضروری برای اهداف بهره وری هر شرکتی است. بنابراین، سرمایه گذاری در حمل و نقل کارکنان قطعا راه دستیابی به اهداف و در نهایت ایجاد یک محیط کاری بهتر است.

نه تنها این، یک گزارش نشان داد که میانگین هزینه در دوازده شهر ایالات متحده برای ساخت یک پارکینگ است . با حذف نیاز به اسکان کارکنانی که برای کار با وسایل نقلیه شخصی خود سفر می کنند، یک شرکت در هزینه های اضافی زیادی صرفه جویی می کند.

ناگفته نماند که کاهش وسایل نقلیه شخصی نیز انتشار دی اکسید کربن را به شدت کاهش می دهد و تراکم ترافیک را کاهش می دهد.

علاوه بر این، داشتن یک طرح حمل و نقل یک انگیزه بسیار جذاب برای ایجاد وفاداری کارکنان به شرکت و همچنین جذب استعدادهای جدید است.
علاوه بر حقوق و سایر مزایا، موقعیت شرکت و راه رسیدن به آنجا یکی از مهم ترین عواملی است که شکارچیان شغل هنگام انتخاب جایی که می خواهند شغل خود را توسعه دهند به آن توجه می کنند.
مزایای بالقوه برای شرکت های اتوبوس
در حالی که حمل و نقل کارکنان یک اصطلاح بزرگ به نظر می رسد که شامل همه چیز از برنامه های دوچرخه سواری تا گذرنامه های حمل و نقل عمومی می شود، یک سوال مهم این است که آیا حفره ای وجود دارد که شرکت های اتوبوس چارتر بتوانند آن را پر کنند.
پاسخ ساده است: کاملاً وجود دارد.

رانندگان اتوبوس چارتر راه حل های زیادی برای حمل و نقل کارکنان ارائه می دهند که روش های دیگر نمی توانند. به طور خاص، مهم ترین ویژگی، توانایی صنعت اتوبوس چارتر برای تطبیق عالی هر سرویس با نیازهای دقیق مسافران در هواپیما است.

این امر به ویژه از آنجایی که همه محل های کار در یک مکان واقع نشده اند صادق است. بسیاری از کسب‌وکارها چندین پروژه را در مکان‌های مختلف هماهنگ می‌کنند و باید راه‌حل حمل‌ونقلی را اتخاذ کنند که مدلی انعطاف‌پذیر در زمان‌بندی و برنامه‌ریزی مسیر ارائه دهد. این شامل ارائه حمل و نقل برای مشاغلی است که مستقیماً به سیستم های حمل و نقل عمومی متصل نیستند.
با ترکیب این مؤلفه با این واقعیت که اتوبوس‌های موتوری استاندارد معمولاً در مقایسه با اتوبوس استاندارد دارای تجملات و ویژگی‌های بیشتری در اختیار دارند، مفهوم داشتن خدمات حمل و نقل درخواستی هم برای کارمندان و هم برای مشاغل فریبنده به نظر می‌رسد.

اما این چیز جدیدی نیست، پس چرا شرکت های اتوبوس چارتر باید به حمل و نقل کارکنان در بازار رقابتی امروز توجه کنند؟

از آنجایی که همه‌گیری کووید-۱۹ همچنان در صنعت حمل‌ونقل ویرانی به بار می‌آورد، در نتیجه خدمات موجود برای حمل و نقل کارکنانی که هنوز هم می‌توانند به محل کار خود دسترسی داشته باشند، کاهش یافته است.

این یک فرصت بالقوه برای شرکت های اتوبوس چارتر که معمولاً در صنعت گردشگری فعالیت می کنند ایجاد کرده است تا تقاضا برای این نوع خدمات را برآورده سازند.

سکوی اتوبوس مستقر در مشارکت اخیر آنها با شرکت اشتراک اتوبوس مستقر در بریتانیا برای ارائه حمل و نقل ایمن برای کارگران کلیدی نمونه عالی است.
با وجود اینکه صنعت گردشگری در حال حاضر خشکسالی را تجربه می کند و علامت سوال بزرگی در بالای سر آن نهفته است، شرکت های اتوبوس چارتر باید ابتکاراتی مانند را مشاهده کرده و از آن درس بگیرند و با شرایط بازار امروز سازگار شوند و هر فرصتی را دنبال کنند. .

حمل و نقل کارکنان این فرصت است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا