امور زیربناییراه و ساختمان

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی و بارش باران در اغلب محورهای شمالی خبر داد.


همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری ۱۶ اردیبهشت را اعلام کرد.

برقی ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد و میانک و حدفاصل مجلار تا پل دزبن و محدوده‌های هریجان و نساء و مسیر جنوب به شمال محدوده‌های ماهان، سیاه بیشه، هزارچم و نساء را سنگین خواند و گفت: ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های پلیس راه آمل و حدفاصل پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو و محدوده لاریجان و حدفاصل شاهاندشت تا رینه و محدوده های آب اسک و پیست آبعلی و در مسیر جنوب به شمال حدفاصل پلور تا آب اسک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین ترافیک در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان، رودبار و شیرین سو نیز سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور  از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت وبرگشت خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده آبیک نیز هستیم.

برقی با بیان اینکه محور هراز و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، گفت: برخی از محورهای استان‌های قزوین، گیلان و مازندران بارش باران را تجربه می‌کنند.

 


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا