امور زیربناییراه و ساختمان

سرپرست جدید شرکت عمران پردیس معرفی شد

سرپرست شرکت عمران پردیس پس از ۴ ماه از انتصاب تغییر کرد.


یه گزارش ایلنا، «امیرحسین جابرانصاری» به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران پردیس معرفی و از زحمات پیمان پیرفرشی بابت سرپرستی ۴ ماهه تقدیر و تشکر شد.

مراسم آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید شرکت عمران پردیس با حضور مسئولین شرکت عمران شهرهای جدید و شهرستان پردیس، برگزار شد.

 جابرانصاری حدودا ۲۰ سال سابقه حضور در مجموعه شهرداری تهران دارد و از امروز فعالیت خود را در شرکت عمران شهر جدید پردیس آغاز می‌کند.

جابرانصاری در مراسم معارفه خود اشاره‌ای به جلسات متعدد در روزهای اخیر با مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه استاندار تهران و فرماندار پردیس داشت و اعلام کرد: حل موضوعات در پردیس و رسیدگی به مردم مظلوم در پردیس دغدغه مهم مسولین است که با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت، می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.

پیمان پیرفرشی سرپرست سابق شرکت عمران پردیس نیز با اشاره به پیچیدگی‌های فراوان ابر پروژه پردیس اعلام کرد: وظیفه شرکت عمران صرفا ساخت مسکن مهر نبوده بلکه یک شهر ساخته شده است.

به گفته پیرفرشی اکنون هیچ مشکل شناسایی نشده در پردیس وجود ندارد و برای همه مشکلات برنامه‌ریزی شده و فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است.

سرپرست سابق شرکت عمران پردیس گفت:‌ تعداد واحدهای تحویلی در پردیس پس از سال ۹۷، از ۲۵ هزار واحد به ۷۰ هزار واحد رسیده و همچنین عرصه بالغ بر ۴۷ هزار واحد مسکن مهر فروخته شده که باعث درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌ها شد.

وی افزود: همچنین اکنون بیش از ۱۱۰ پروژه روبنایی در حال ساخت است که به زودی و پس از تکمیل برای خدمات‌دهی به مردم به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

 

 


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا