کسب و کار

آموزش ثبت نام در بروکر پاکت آپشن

پاکت آپشن از بروکر های معروف و محبوب میان ایرانی ها است که خدمات مناسبی را برای آن ها ارائه می دهد. در ابتدا باید دانست که بروکر یک بستر یا پلتفرم برای انجام معاملات است. قبل از آشنایی با بروکر پاکت آپشن باید بدانید که هر بروکر بسته به نوع فعالیتش امکانات و خدماتی را برای کاربرانش ارائه می دهد. همانطور که بازار های مالی و ارز های دیجیتال روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستند تعداد بروکر ها نیز روز به روز افزایش می یابد.

 

معرفی بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن جزو بروکر های باینری است که از سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد. با توجه به اینکه این بروکر نسبتا تازه کار است اما در همین مدت کم توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند. یکی از مزیت های این بروکر این است که برای شروع فعالیت در آن می توانید در نسخه آزمایشی آن در سایت اصلی پاکت آپشن تمرین کرده و پس از آنکه مهارت کافی در استفاده از این بروکر را فرا گرفتید؛ به انجام معامله در نسخه اصلی آن بپردازید. در این نسخه آزمایشی ابتدا ۱۰۰۰۰ دلار ارز مجازی به شما داده می شود تا بتوانید به خوبی معاملات را تست کنید.

همچنین بخوانید

در سایت باینری آپشن جاب گفته شد که همچنین در این بروکر بیش از ۱۰۰ نوع ارز مختلف در حال مبادله است که این فرصتی بسیار خوب برای سرمایه گذاران است.توجه داشته باشید که حداقل معامله ۱ دلار است و شما با ۵۰ دلار نیز میتوانید وارد بازار شوید.

 

ویژگی های بروکر پاکت آپشن

  • دارای نسخه ازمایشی
  • دارای بیش از ۱۰۰ نوع دارایی
  • پشتیبانی بسیار خوب برای کاربران
  • دارای سرعت بسیار بالا در انجام معاملات
  • دارای محیط کاربری ساده برای کاربران مبتدی
  • افتتاح حساب با کمترین میزان سرمایه(حداقل ۵۰ دلار)

 

انواع حساب ها در بروکر پاکت آپشن (Pocket Option)

 

افراد قبل از شروع هر معامله ای تحقیقاتی را راجع به آن انجام می دهند. قبل از انتخاب بروکر هم خوب است تا تحقیقاتی در رابطه آن انجام بدهیم. بروکر پاکت اپشن برای شما این امکان را ایجاد کرده تا قبل از انجام معامله در نسخه اصلی، ابتدا در نسخه آزمایشی معاملاتی را انجام دهید و آن را تست کنید. پس با این حال شما در بروکر پاکت آپشن دو نوع حساب دارید: حساب آزمایشی و حساب اصلی.

برای مطالعه مقاله کامل راجب ثبت نام در پاکت آپشن به لینک زیر مراجعه کنید

آموزش ثبت نام در پاکت آپشن

حساب آزمایشی یا Demo پاکت آپشن

در بیشتر بروکر های آنلاین امکان ساخت اکانت آزمایشی وجود ندارد. حتی بیشتر آن ها تا زمانی که ثبت نام شما تکمیل نشده باشد، اجازه دسترسی به پلتفرم اصلی را نمی دهند.

بروکر پاکت آپشن این امکان را به شما می دهد که تنها با یک کلیک به حساب دموی خود متصل شوید. این حساب برای افراد تازه وارد و مبتدی در حوزه ارز دیجیتال بسیار مناسب است.

ثبت نام در بروکر پاکت آپشن

حساب واقعی یا Live پاکت آپشن

حساب واقعی برای کسانی که با این بروکر آشنایی دارند و قبلا معاملاتی را در آن انجام داده اند بهترین گزینه است. همچنین در حساب لایو به امکانات دیگری از جمله شاخص ها و سیگنال ها دسترسی دارید.

 

آموزش ثبت نام در بروکر پاکت آپشن

 

برای ثبت نام در این بروکر ابتدا وارد سایت اصلی پاکت آپشن شده و برروی قسمت ثبت نام کلیک کنید.

در این مرحله سه فیلد را مشاهده می کنید. در فیلد اول باید ایمیل معتبری را وارد کرده و سپس پسور ایمیل خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد تیک پذیرش قوانین و شرایط پاکت آپشن را زده و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

در این مرحله ثبت نام شما با موفقیت انجام شده و وارد صفحه جدیدی می شوید.

برای احراز هویت خود در این بروکر باید اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید.

در بخش پروفایل نام و نام خانوادگی را به انگلیسی و تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.

در قسمت ایمیل خود روی لینک فعال سازی کلیک کرده تا ایمیل شما در صفحه پروفایل تایید شود. همچنین می توانید شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود.

بعد از وارد کردن صحیح تمامی اطلاعات خواسته شده، کادر پایین صفحه که مخصوص فرستادن عکس کارت شناسایی و قبض است فعال می شود.

با فرستادن تصویر کارت شناسایی و قبض احراز هویت شما به اتمام می رسد.

وریفای کردن بروکر پاکت آپشن

نکاتی در رابطه با پاکت آپشن

  • اگر قصد دارید بیش از یک حساب در بروکر پاکت آپشن داشته باشید، بهتر است حساب جدید را با نام خودتان باز نکنید. زیرا اگر تیم بروکر متوجه این قضیه شوند هردو حساب شما را به علت مشکوک بودن مسدود می کنند. پیشنهاد می شود که در بروکر بیش از یک حساب نداشته باشید، زیرا فضا و محیط بروکر تنها برای سرمایه گذاری و انجام معامله است و قوانین خاص خودش را دارد.

 

  • در سایت باینری آپشن جاب ذکر کردیم که برای شارژ کردن حساب خود هیچ گاه از وبمانی دیگران استفاده نکنید. زیرا با انجام این کار قوانین بروکر پاکت آپشن را زیر پا گذاشته و حساب شما مسدود می شود.شما تنها با وبمانی خود که با نام و نام خانوادگی خودتان ساخته اید بدون هیچ خلافی حسابتان را شارژ کنید و به معامله بپردازید.

 

حال با در نظر گرفتن نکات بیان شده خوب است که با مفهوم وبمانی هم آشنا شویم و بدانیم که چه کاربرد هایی دارد.

 

وبمانی چیست؟

وبمانی یا WebMoney در اصل سیتمی برای پرداخت جهانی و فعالیت های مالی انلاین است. این سیستم امکان دریافت و واریز پول را برای تمامی کسب و کار های اینترنتی و مردم  در سرار جهان فراهم کرده است. وبمانی از سال ۱۹۹۸ شروع به کار کرده و در حال حاضر بیش از ۳۹ میلیون کاربر فعال دارد.

آموزش ترید و ثبت نام در بروکر پاکت آپشن

همچنین در سایت نیما شمسیان گفته شد که با استفاده از وبمانی فروشگاه های آنلاین می توانند محصولات خود را به سراسر مردم دنیا بفروشند. انتقال آنلاین پول به تمامی نقاط جهان از امکانات اصلی وبمانی است.

از آنجا که اکثر پلفرم ها ایران را تحریم نموده اند اما وبمانی از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند. به همین دلیل وبمانی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

سخن پایانی

با اینکه زمان زیادی از افتتاح بروکر پاکت آپشن نمی گذرد اما ابن بروکر به خوبی توانسته است کاربران را به خود جذب کند. همچنین با دادن سود های نسبتا خوبی مورد توجه تریدر ها قرار گرفته است. در نتیجه می توان گفت بروکر پاکت آپشن مورد مناسب و قابل اعتمادی برای سرمایه گذاری است. شما قبل از انجام هرگونه تصمیم گیری و فعالیت در بازار های مالی، باید اطلاعات کافی و بررسی های لازم را داشته باشید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا