بانکبانک و بیمه

وزیر جهادکشاورزی: بانک کشاورزی خانه کشاورزان است

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در ستاد بانک کشاورزی، بر حمایت مضاعف از تولید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در جلسه ای که شامگاه روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، کاظمینی قائم مقام وزیر در قرارگاه امنیت غذایی، قربانی معاون برنامه ریزی و اقتصادی، دماوندی نژاد معاون امور دام و مهاجرمعاون زراعت این وزارتخانه با مدیران ارشد بانک کشاورزی برگزار گردید، بر حمایت از تولید تاکید شد.

در این نشست که سرپرست، اعضای هیات مدیره، معاونان و مشاور عالی مدیرعامل و شماری از مدیران ستادی بانک کشاورزی و همچنین از طریق ویدیو کنفرانس، مدیران شعب بانک در استان ها نیز حضور داشتند، با توجه به شرائط روز اقتصادی کشور، بر لزوم تامین مالی و حمایت هر چه بیشتر و موثرتر از تولید در بخش کشاورزی، تاکید و شیوه های عملیاتی این حمایت نیز تشریح و تبیین گردید.

سید جواد ساداتی نژاد، ضمن ابراز رضایت و قدردانی از خدمات موثر بانک کشاورزی در عرصه حمایت از تولید به جایگاه برتر این بانک در نظام بانکی کشور اشاره کرد و افزود: بانک کشاورزی خانه کشاورزان است و کشاورزان با مشاهده این بانک احساس آرامش می کنند.

همچنین در این جلسه، قائم مقام وزیر در قرارگاه امنیت غذایی بر ضرورت افزایش سرمایه بانک کشاورزی و توسعه فعالیت ارزی بانک و ایجاد شعب خارجی، برای افزایش تعاملات بانک و نیز تمرکز حساب های مرتبط با بخش کشاورزی و صنایع غذایی در بانک کشاورزی تاکید کرد.

شایان ذکر است در این دیدار، رضایی سرپرست بانک کشاورزی نیز بر همراهی این بانک در حمایت از تولید و همچنین در پشتیبانی از تصمیمات حمایتی جدید دولت تاکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا