ارتباطات و فناوري اطلاعاتکسب و کار

معرفی پر مصرف ترین باتری ups یو پی اس خانگی و صنعتی

یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی هنگام خرید باتری ups رعایت نمایید انتخاب یک باتری با آمپرساعت مناسب برای دستگاه های یو پی اس می باشد. ممکن است بپرسید چرا این امر اهمیت دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم زمانی که اقدام به خرید دستگاه یو پی اس می نمایید از دستگاه خود این انتظار را دارید که در زمان قطعی برق بتواند به خوبی نیازمندی های شما را برطرف ساخته و انرژی لازم را برایتان تامین کند.

اگر با ساختار دستگاه های یو پی اس آشنایی داشته باشید می دانید که این باتری دستگاه است که بایستی چنین شرایطی را فراهم سازد. به همین جهت لازم است باتری هایی را انتخاب نمود که میزان آمپر آن ها پاسخگوی نیازهای شما بوده و مطابقت لازم را نیز با دستگاه یو پی اس داشته باشند.

شما برای خرید یک باتری یو پی اس ( ups ) مناسب باید اطلاعات لازم را در این باره کسب نموده سپس اقدام به خرید نمایید، تا در نهایت بتوانید محصولی باکیفیت و کاربردی را تهیه کنید. از جمله دانستنی های لازم در این راستا پارامترهای اصلی این باتری هاست که این پارامترها را با نام های ظرفیت و ولتاژ و آمپر می شناسند. بایستی باتری را براساس این پارامترها انتخاب کرد. میزان ظرفیت باتری یو پی اس را برحسب آمپر برساعت بررسی می نمایند بنابراین می توان به این نتیجه دست یافت که هر باتری یک آمپر مشخص داشته و مقدار آن می تواند بر روی قیمت خرید شما اثرگذار باشد. ما دراین نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی پرمصرف ترین آمپرهایی بپردازیم که مربوط به باتری های یو پی اس می باشند که شما با کسب اطلاعات لازم درباره آن ها می توانید خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

همچنین بخوانید

ولتاژ های مختلف باتری ups

همان گونه که در بخش ابتدایی این مقاله بیان نمودیم ولتاژ و آمپر, دو پارامتر اثرگذار بر روی خرید باتری ups به شمار می روند.  میزان آمپر هر باتری نشان دهنده ظرفیت آن می باشد. در راستای ولتاژ این باتری ها بایستی بگوییم که دارای مقدار استانداردی برابر با ۱۲ ولت می باشند ,اما باتری های ۶ ولتی را نیز می توان در بازار مشاهده نمود. باتری هایی با این میزان ولتاژ رایج ترین باتری های موجود در بازار هستند ونکته ای که باید بدانید این است که این باتری ها شامل همه ی رنج های آمپر خواهند شد و به عنوان پرمصرف ترین آمپرها شناخته می شوند. لازم به ذکر است باتری های ۶ ولتی تنها در رنج های ۱.۲ ، ۲.۳، ۴.۵ در بازار موجود است و در این زمینه محدودیت دارند.

آمپراژهای باتری یوپی اس خانگی و یا نیمه صنعتی

این روزها خرید یک باتری یوپی اس خانگی و یا نیمه صنعتی با میزان آمپراژ مناسب به یکی از مهم ترین دغدغه های مردم تبدیل شده است. چرا که سعی دارند به این طریق بهتر از وسایل و تجهیزات برقی خود محافظت کنند. همان گونه که می دانید دنیای کنونی را با عنوان عصر دیجیتال می شناسند و همین امر موجب شده است تا هرگونه قطعی برق بتواند روند ارسال و یا دریافت اطلاعات را مختل سازد. در چنین شرایطی این دستگاه های یو پی اس هستند که می توانند این روند را کنترل نموده و مانع از قطعی جریان برق گردند.

انتخاب یک باتری ups با آمپراژ مناسب برای دستگاه های خانگی و یا نیمه صنعتی بسیار مهم بوده و نباید نادیده گرفته شود. نکته ای که بایستی بدانید این است دستگاه های یو پی اس خانگی و نیمه صنعتی از پرفروش ترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می روند که ویژگی های قابل توجه ای دارند.

اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به این ویژگی ها داشته باشیم، می توان به مدت زمان شارژدهی آن ها اشاره نمود که زمان زیادی را در بر نمی گیرد و معمولا ۳ ساعت است. باتری های یو پی اس خانگی و نیمه صنعتی شامل  رنج های خاصی همچون باتری یو پی اس ۹ آمپر ، باتری یو پی اس ۷.۵ آمپر ، ۴ ، ۱۲ ، ۱۸ ، ۲۸ و  ۴۲ و ۶۵ و ۱۰۰ آمپر  می شوند که شما می توانید بر حسب نیاز خود هر کدام را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

آمپراژهای باتری صنعتی

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی مقدار آمپراژهای باتری ups صنعتی پرداخته و در این راستا نیز اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم. به طور معمول از دستگاه های یو پی اس برای مراکزی همچون کارخانه ها ، بانک ها ، دیتاسنترها ، بیمارستان ها و یا سیستم های خورشیدی استفاده می گردد. چرا که این دستگاه ها با قابلیت های بی نظیری که دارند به خوبی می توانند نیازمندی های این مراکز را در راستای تامین انرژی برآورده سازند.

برای باتری یو پی اس صنعتی نیاز به شارژدهی طولانی مدت می باشدکه به طور معمول این مدت زمان تا ۵ ساعت است. این باتری ها از نظر آمپر شامل ۴۲ ،۱۰۰، ۵۶ ، ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۲۰۰ آمپر می شوند. با خرید هرکدام می توان بهترین ها را تجربه نمود اما فقط در صورتی که، بتوان از برندهای معتبری خرید خود را انجام داد. توجه داشته باشید از پرمصرف ترین باتری ups صنعتی می توان به باتری یو پی اس ۴۲ آمپر و باتری یو پی اس ۱۰۰ آمپر اشاره نمود.

معرفی بهترین باتری های یو پی اس بازار ایران

با توجه به مطالبی که در بخش قبل بیان گردید ممکن است شما نیز با این پرسش که بهترین های برندهای تولید کننده باتری یو پی اس در بازار ایران کدام ها هستند مواجه شوید. هم اکنون شما می توانید برندهای داخلی و خارجی مختلفی را مشاهده کنید که محصولات آن ها در بازار ایران به فروش می رسند. برندهایی که در ادامه به تشریح آن ها خواهیم پرداخت از مهم ترین و بهترین تولید کنندگان باتری یو پی اس بوده و محصولات آن ها از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.

باتری یو پی اس یوفو

باتری یوفو به عنوان اولین تولیدکننده برتر باتری ups قصد داریم تا به معرفی برند یوفو بپردازیم که تمام محصولات تولیدی توسط این برند بسیار باکیفیت بوده و به طور گسترده ای به صورت خانگی و یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. باتری یوفو از جمله باتری هایی است که دارای گارانتی سلامت کالا بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر بالایی این باتری را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

نماینده فروش رسمی باتری یوفو (ufo)

طراحی بی نظیر ، ساختار و قابلیت های کارآمد ازمهم ترین ویژگی های بارز این باتری ها به شمار می روند. همگی این فاکتور های تاثیرگذار در کنار هم موجب شده اند تا طول عمر بالایی را برای این باتری ها شاهد باشیم. در حال حاضر با توجه به استفاده های گسترده ای که از باتری ups یوفو می گردد ما شاهد فروشگاه های بسیاری می باشیم که محصولات این برند را به فروش می رسانند تا به این طریق بتوانند نیازمندی های مردم را برآورده سازند.

باتری یو پی اس لانگ

کمپانی کونگ لانگ فعالیت خود را به طور رسمی در سال ۱۹۹۰ آغاز نمود و با تکیه بر تبلیغات، سرمایه گذاری های بسیار زیاد و ارائه قیمت های رقابتی در مدت زمان کمی توانست به یکی از بهترین برندهای تولید کننده باتری ups تبدیل گردد. این کمپانی در تایوان واقع گردیده است اما دارای دو خط تولید در ویتنام نیز می باشد تا بتواند به خوبی باتری های مورد نیاز صنایع را تولید کند. نکته ای که نباید فراموش کنید این است محصولات تولیدی برند کونگ لانگ با نام تجاری لانگ به فروش می رسند و هم اکنون شما می توانید انواع مختلفی از باتری لانگ را در بازار ایران مشاهده کنید که هرکدام با توجه به ویژگی هایی که دارند کاربردهای خانگی و یا صنعتی دارند.

باتری یو پی اس هیتاکو

کارخانه دانش بنیان و پیشرو در تکنولوژی باتری هیتاکو در سال ۲۰۰۲ بود که در چین راه اندازی شد. با تلاش های بسیار زیاد مدیران خود توانست به جایگاه های قابل توجه ای در سطح دنیا دست یابد. هم اکنون که ۲۰ سال از تاسیس این برند می گذرد هیتاکو به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان باتری ups شناخته می شود و دارای چندین خط تولید است. این خطوط در شهرهای شانگهای ، هنگ کنگ و شنزن واقع گردیده اند و تولید کننده انواع مختلف باتری های یو پی اس می باشند.

باتری هیتاکو

این روزها در سطح کشورمان به طور گسترده ای باتری هیتاکو استفاده می گردد و بایستی بدانید کاربردهای قابل توجه ای در پروژه های بزرگ برق اضطراری دارد. باتری های هیتاکو از یک سال گرانتی و خدمات پس از فروش برخوردار بوده و طول عمر مفید آن ها نیز ۴ تا ۵ سال می باشد. شما می توانید از طریق نمایندگی های معتبر عرضه و فروش باتری های یو پی اس هیتاکو این محصولات را کاملا اصل و اورجینال خریداری نموده و از کیفیت بسیار بالای آن ها نهایت لذت را ببرید.

باتری یو پی اس سپاهان

برند سپاهان یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده باتری ups می باشد که تمام باتری های این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می توانند نیازمندی های شما را در طولانی مدت به خوبی برآورده سازند. این باتری ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید شده و به عنوان بهترین باتری های یو پی اس بازار ایران شناخته می شوند.

باتری یو پی اس صنعت

شرکت صنعت رایان پارس با نام تجاری صنعت از بهترین کمپانی های تولید کننده باتری ups می باشد که در سال ۱۳۸۲ توسط جمعی از دانشجویان دانشگاهی راه اندازی و تاسیس گردید. این برند با تکیه بر سوابق درخشان ۲۰ ساله خود در امر تولید این باتری ها قادر است تا باتری هایی باکیفیت بسیار بالا را عرضه نموده و بهترین ها را برای شما به ارمغان آورد. باتری هایی که توسط برند صنعت تولید می گردند. مزیت های ویژه ای نسبت به باتری های دیگر دارند که یکی از این مزیت ها طول عمر بالای آن ها است.

برند صنعت برای تولید باتری های خود از سرب خالص استفاده می کند و همین امر موجب می گردد تا این باتری ها بتوانند ۵ تا ۷ سال عمر مفید داشته باشند در حالی که طول عمر باتری های تولیدی توسط برندهای دیگر حدود ۵ سال است. علت این امر نیز عدم استفاده از سرب نا خالص و یا بازیافتی در این باتری ها است که اهمیت بسیاربالایی دارد. بر این اساس اگر شما نیز به دنبال خرید یک باتری ups باکیفیت هستید ما به شما باتری های صنعت را پیشنهاد می نماییم.

معرفی مرکز خرید معتبر جهت خرید یو پی اس و باتری ups

در بخش های قبل تاکید نمودیم که انتخاب یک مرکز خرید معتبر برای تهیه باتری ups اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که این مراکز با تکیه بر این اعتبار عرضه کننده باتری های اصل و باکیفیت می باشند. در مجموعه مهندسی و بازرگانی هانیکا خدماتی بسیار ویژه را برای شما فراهم نموده تا انواع مختلف باتری ups با بالاترین کیفیت و متعارف ترین قیمت تهیه نموده و بهترین خرید خود را تجربه کنید. این خدمات شامل ارسال رایگان ، مشاوره رایگان ، محصولات اصل به همراه گارانتی ، تنوع بالا و عرضه انواع مختلف باتری های ایرانی و خارجی می شوند که توصیه داریم به سادگی از کنار آن ها عبور ننمایید.

شماره تماس با مجموعه مهندسی و بازرگانی هانیکا

www.hkftradeco.ir

۰۹۲۱۰۳۲۹۸۹۱

۰۲۱-۲۸۴۲۲۷۹۵

نتیجه گیری خرید باتری یو پی اس

باتری ups با کاربردهای بی نظیر خود دارای آمپرهای مختلفی است که رایج ترین ولتاژ آن ۱۲ ولت می باشد. این باتری ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و هم اکنون نیز توسط برندهای ایرانی و خارجی مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند. انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید باتری یو پی اس اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که شما به این طریق می توانید محصولات موردنیاز خود را کاملا اورجینال تهیه نموده و از کیفیت بالا و طول عمر مفید آن ها نهایت لذت را ببرید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا