اقتصاد کلان

حمایت مجلس از برخورد با تخلفات در بازار سرمایه با روش سوت‌زنی

نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت موضوع سوت زنی در بازار سرمایه گفت که مجلس از سوت زنی فساد به خصوص در بازار بورس حمایت می کند.

همچنین بخوانید

محمدرضا صباغیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت موضوع سوت زنی فساد گفت: سوت زنی فساد کار بسیار خوبی است که در اکثر کشورها انجام می شود. این کار به معنای نظارت مردمی است منتها باید با تشویق همراه باشد.

این عضو کمیسیون امور داخلی افزود: سوت زنی فساد می تواند افراد را برای اعلام تخلفات و فسادها ترغیب کند که به جای ترس از اعلام مفسده، آن را برای رسیدگی در محاکم قضایی اعلام کنند. اقدامی که نتیجه آن پایان دادن به بسیاری از سوء استفاده ها است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیاین اینکه مجلس از طرح سوت زنی به خصوص در بازار سرمایه حمایت می کند، گفت: باید علاوه بر بازار بورس، سوت زنی در سایر دستگاه ها و نهادها و حتی مجلس هم وجود داشته باشد. همه باید به این سمت حرکت کنیم و مجلس هم حمایت می کند.

صباغیان در پایان تاکید کرد که باید خلاءهای قانونی برای حمایت از سوت زنان فساد رفع شده تا مردم بدون ترس فسادهای احتمالی را برای رسیدگی های قضایی اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا