بانکبانک و بیمه

بنای نوربا مشارکت بانک رسالت نهاده شد


تفاهم نامه اجرایی طرح بنای نور با هدف تسهیل مشارکت بانوان و خانواده های بسیجی در فیض توسعه حرم های مطهر در عراق با حضور محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات و مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان امضاء شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه گفت: این آمادگی را داریم تا با همکاری پایگاه ها و حوزه های بسیج به میزان تقاضا و توان بازپرداخت بانوان بسیجی متقاضی، نذر تعهد شده را به حساب ستاد بازسازی عتبات واریز و سپس گیرنده این تسهیلات قرض الحسنه، اقساط آن را به بانک بازپرداخت کند.
محمدحسین حسین زاده افزود: براساس این تفاهم نامه، بانوان بسیجی که تمایل دارند در امر مقدس توسعه حرم های مطهر مشارکت کنند می توانند به پایگاه ها و حوزه های بسیج مراجعه کنند و با اعلام میزان مشارکت و توان بازپرداخت اقساط، نذر خود را یکجا به ستاد عتبات اهداء و اقساط آن را به صورت قرض الحسنه (بدون سود) به بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به شعب بانک قرض الحسنه رسالت نیست اظهارداشت: متقاضیان می توانند با ثبت نام در پایگاه بسیج واعلام میزان مشارکت و توان بازپرداخت اقساط در این امر مقدس مشارکت کنند.
 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا