کسب و کار

فیلر نورامیس چگونه تزریق می شود؟

پیش از تزریق ژل و خرید ژل نورامیس در جلسه مشاوره در رابطه با ناحیه مدنظر، انتظارات شما از نتیجه نهایی، کل فرآیند درمان و عوارض جانبی احتمالی با پزشک متخصص گفتگو می‌شود. همچنین سابقه پزشکی شما برای حفظ سلامت شما بررسی می‌گردد. پس از بررسی تمامی موارد و توافق صورت گرفته، درمان تقریبا ۱۵ دقیقه یا بیشتر زمان می‌برد و شامل تزریقات کوچک است.

ژل نورامیس چگونه تزریق می‌شود؟

برای تزریق ژل نورامیس نیازی به اتاق عمل نیست و در مطب یا کلینیک پزشکان پوست قابل انجام است. همانطور که اشاره شد پیش از شروع جلسات درمانی، مشاوره دریافت می‌کنید تا شرایط سلامت شما به صورت دقیق بررسی شود. پیش از تزریق، ناحیه تحت درمان از ارایش پاک می‌شود. سپس استریل شده و در صورت نیاز از داروی بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.

با خرید ژل نورامیس که در هنگام ساخت بی‌حس کننده موضعی به آن اضافه شده باشد، تزریق راحت‌تر انجام می‌شود. این ماده لیدوکائین نام دارد. لیدوکائین بی حسی ملایمی است که درد تزریق را به حداقل می‌رساند. بسیاری از ژل های نورامیس (neuramis ) حاوی لیدوکائین هستند که ممکن است برخی از افراد به این ماده حساسیت داشته باشند.

همچنین بخوانید

ژل نورامیس با سرنگ‌های کوچک و ظریف، ۲۷ جی و یا ۳۰ جی ولی با ضخامت درونی زیاد، مستقیماً به پوست تزریق می‌شود. این امر سبب شده تا به میزان قابل توجهی درد تزریق کاهش یابد. با این حال ممکن است در جلسات ابتدایی درمان، تزریق کمی درد و ناراحتی ایجاد کند. شما می‌توانید  پیش از مراجعه تحت نظر پزشک، استامینوفن مصرف کنید تا درد کاهش یابد.

تزریق کننده neuramis در حین انجام کار، میزان ژل مناسب، واکنش و شکل پوست را کنترل می‌کند. ژل نورامیس به صورت آنی عمل کرده و تغییرات قابل مشاهده است. وجود تورم متوسط و قرمزی در ناحیه تزریق ژل، طبیعی است. در نهایت نتایج دقیق آن پس از ۲ تا ۳ روز مشخص خواهد شد.

چند جلسه باید ژل نورامیس را تزریق کنم؟

بسته به نوع خرید ژل نورامیس، مدت ماندگاری و جلسات آن متفاوت است. ارائه‌دهنده خدمات زیبایی، موظف است خرید ژل نورامیس را بر اساس بودجه شما و هدف درمان انجام دهد. طبق درمان استاندارد جهانی با ژل نورامیس (volume)، جلسات تزریق ۲ یا ۳ بار است. فاصله جلسات بسته به نظر پزشک ۳ تا ۶ هفته می‌باشد.

معمولا نتایج ژل نورامیس (volume) حدودا ۶ ماهه یا بیشتر است. این در حالی است که ژل نورامیس Light می‌تواند تا سه ماه باقی بماند.همانطور که مستحضرید ماده اصلی تشکیل دهنده این فیلر، اسید هیالورونیک است. ژل در طی چند ماه پس از تزریق در بافت‌های زیرین پوست حل شده و اثرات آن موقتی است.

اگر مراجعه کننده، مراقبت‌های توصیه شده را به خوبی رعایت کند، ممکن است ژل volume neuramis، ۱۲ تا ۱۸ ماه باقی بماند. در حالی که ممکن است ژل نورامیس volume ،۱۲ تا ۱۸ ماه باقی بماند. ارائه دهنده خدمات به شما کمک می‌کند تا با توجه به اهداف درمانی و بودجه مورد نظر خود، محصول نورامیس مناسب را برای خود انتخاب کنید.

هر چند وقت یکبار باید ژل نورامیس تزریق شود؟

بر اساس استانداردهای جهانی به بیماران توصیه شده به جهت حفظ درمان ظاهر خود برای مدت طولانی‌تر، هر ۳ ماه تا ۶ ماه، تزریق ژل را تکرار کنند. با رعایت نکات مراقبتی مانند خودداری از مصرف برخی داروها و همچنین قرار نگرفتن در معرض گرما و آفتاب می‌تواند ماندگاری ژل نورامیس را در نواحی صورت و گردن بیشتر کند.

اگر تعداد جلسات تزریق نورامیس را کامل نکنیم چه اتفاقی می‌افتد؟

معمولا فیلرهای پوستی که بر پایه هیالورونیک اسید، بی‌خطر ولی موثر هستند. اگر جلسات تزریق ژل neuramis را قطع کنید، به همان اندازه که تزریق انجام شده سود خواهید برد. نکته حائز اهمیت این است که ممکن فرآیند تزریق ژل با خطراتی همراه باشد. اکثر پزشکان در جلسه مشاوره پیش از درمان این موارد را توضیح می‌دهند.

با این حال بهتر است قبل از خرید ژل نورامیس بدانید که در صورت کامل نکردن جلسات در مورد علائم جدی اطلاع داشته باشید. در صورت مشاهده افزایش حجم نابه جا و نامتقارن حتما به پزشک خود مراجعه کنید. همچنین اگر شاهد پخش کبودی‌ها در نواحی اطراف تزریق بودید، احساس درد یا گرمای مداوم و شدید داشتید، فورا به پزشک مربوطه مراجعه کرده و مشاوره دریافت کنید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا