امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

شعب بانک کشاورزی فردا برای ثبت نام دامدارکارت باز هستند

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: فرایند ثبت نام برای صدور دامدارکارت، از چند روز گذشته شروع شده و تا زمانی که کشاورزان و دامداران برای ثبت نام مراجعه کنند، این طرح ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهدی رضایی در یک گفت و گوی تلویزیونی در مورد ارائه دامدارکارت، اظهار کرد: تسهیلات دامدارکارت در راستای اصلاح سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و هدفمندی یارانه ها انجام شده است.

همچنین بخوانید

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه تولیدکنندگان روستایی، عشایری و متوسط و نسبتا بزرگ می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، افزود: تولیدکنندگان گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شیر و آبزیان از طریق استانداری ها و سامانه سیتا به بانک کشاورزی معرفی شده و بانک هم بر اساس ظرفیت و مبلغ تخصیص داده شده، تسهیلات می پردازد.

وی ادامه داد: در بخش اول تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد پرداخت می شود. بانک نسبت به پرداخت تسهیلات بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از طریق سامانه بازرگاه با نرخ ۱۲ و ۱۵ درصد اقدام می کند؛ در واقع بانک کشاورزی تسهیلات را با توجه به ظرفیت واحدها و معرفی جهاد کشاورزی با سه نرخ ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت می کند.

رضایی گفت: شعب منتخب بانک کشاورزی امروز تا ساعت ۱۸ فعال بودند و فردا هم مشغول به کار خواهند بود. همچنین به دستور وزیر جهاد کشاورزی، بازرسان وزارت جهاد وظیقه بازرسی و نظارت را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: فرایند ثبت نام برای صدور دامدارکارت، از چند روز گذشته شروع شده و تا زمانی که کشاورزان و دامداران برای ثبت نام مراجعه کنند این طرح ادامه دارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا