صنعت، معدن، تجارت

تورهای احیاء بنگاه‌های اقتصادی در کشور راه اندازی شده است

سمنان- مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه تورهای احیاء بنگاه‌های اقتصادی در کشور راه اندازی شده است، گفت: بازگشت واحدهای راکد به تولید هدف این طرح است

به گزارش آرمان اقتصادی، مصطفی رضوی ظهر دوشنبه در نشست نهضت احیای واحدهای تولیدی استان سمنان به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان، از فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد تولیدی توسط دولت سیزدهم خبر داد و تاکید داشت: استفاده از مدیران جهادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود محور این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح سعی دارد تا واحدهای راکد را دوباره احیا کند، افزود:، این تورها پس از بررسی مشکلات با حضور مسئولان ذی‌ربط در هر استان و بالتبع کشور، اقدام به رفع موانع را در دستور کار قرار می‌دهد.

مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیا نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه دولت سیزدهم، راه‌اندازی و احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل متناسب با نیازهای کشور است، تاکید داشت: راه اندازی تورهای احیا بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملیاتی دولت است که تاکنون در قزوین، البرز، گیلان و فارس برگزار شده است.

رضوی با بیان اینکه رفع هرگونه مانع در عرصه تولید از اهداف نهضت احیا واحدهای راکد است، افزود: عمده مشکلات صنایع کشور حقوقی، بانکی و تأمین مالی است.

وی به ایجاد جبهه تأمین مالی در نهضت احیای واحدهای تولیدی در سراسر کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: سیاست احیا تنها به تزریق سرمایه محدود نمی‌شود بلکه تداوم فعالیت واحدهای احیا شده نیز در اولویت است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا