بانکبانک و بیمه

ساعات کار بانک پاسارگاد اعلام شد


بانک پاسارگاد، ساعات کار واحدهای ستادی و شعبه‌های خود را در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۶ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، کلیه شعبه‌های این بانک در تهران، البرز و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ صبح الی ۱۶بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ بعدازظهر کلیه خدمات و بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند. 

شعبه‌های بانک در سایر شهرها و استان‌ها به استثنای شعبه‌های ستاره یزد، کیش و قشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در باجه صبح و از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در باجه عصر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند. این شعبه‌ها در روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ بعدازظهر در خدمت هم‌وطنان گرامی هستند. 
ساعت کار شعبه ستاره یزد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ در باجه صبح، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در باجه عصر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی ۱۳:۳۰، ساعت کار شعبه‌ کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۵:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود. همچنین ساعت کار شعبه‌ قشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ است. 
واحدهای ستادی بانک پاسارگاد نیز طبق روال گذشته، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت۷:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند. با توجه به شرایط ترافیکی مورد انتظار در ایام آغاز مهرماه، واحدهای ستادی در شهر تهران، از تاریخ ۱ مهر تا ۱۵ مهر سال ۱۳۹۶، از ساعت ۷:۱۰ صبح آماده پاسخگویی به مشتریان خواهند بود. 
هم‌میهنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir نظرات، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا