کسب و کار

مقایسه اینورتر ADT با LS

اینورتر های ای دی تی ، نسل نوین اینورتر و درایو ، یکی از برترین تجهیزات برق صنعتی و تابلو برق صنعتی ست که در مقایسه با نمونه های مشابه خود بسیار از لحاظ اقتصادی به صرفه تر و از لحاظ عمر کاری بسیار مناسب تر است.

اینورتر های ADT ، ساخت کره جنوبی با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و استاندارد ترین متدهای اتوماسیون صنعتی طراحی و ساخته شده است و در انواع و سری های متنوعی روانه بازار گردیده است. اینورتر های ای دی تی را تقریبا پاسخگوی هر نوع نیازی در صنایع مختلف میباشند از جمله: صنایع غذایی، میکسر، فن، پمپ، ماشین های نجاری و کانوایرها

خرید اینورتر ای دی تی آی مستر ADT iMaster

اینورتر های ای دی تی که به اینورتر آی مستر iMaster ای دی تی نیز مشهور است ، را میتوان اینورتری ساده و کاربردی با توان عملکرد بسیار بالا نامید.

همچنین بخوانید

ای دی تی در ۴ مدل مختلف اینورتر و درایو تولید میکند که عبارتند از:

  • اینورتر های iMaster U1 که مدل مینی میباشند
  • اینورتر مدل کامپکت با عنوان iMaster C1
  • اینورتر جنرال iMaster E1
  •  اینورتر مدل پیشرفته iMaster A1

خرید اینورتر iMaster U1

2

 

 

اینورتر های سری آیمستر U1 اینورتر هایی بسیار ساده و کاربردی هستند که در دو نوع تکفاز و سه فاز با ولتاژ های ۲۲۰ و ۳۸۰ و توان ۰.۲۵ تا ۵.۵ کیلو وات طراحی و تولید میشوند.این اینورتر ها دارای گشتاور بسیار قدرتمند در سرعت پایین بوده و دارای استاندارد های جهانی ست. در محیط های سخت و نامناسب عملکرد بسیار خوبی دارد چرا که در طراحی موارد جزئی آن حتی پوشش برد PC آن استاندارد های دقیقی لحاظ شده است.

کنترل دور موتور این اینورتر ها بر اساس فناوری شرکت فوجی ژاپن توسط کمپانی ADT مونتاژ شده و تحویل مشتریان میشود. این اینورتر ها معمولا برای اکثر کاربری های عمومی مورد استفاده قرار میگیرند.

جهت خرید انواع اینورتر های سری آی مستر U1 و مشاهده قیمت آنها میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید

اینورتر adt U1 سری آی مستر

 

جهت خرید اینورتر ADT آیمستر اصلی و اورجینال کره جنوبی با نمایندگی اینورتر ای دی تی آیمستر تماس بگیرید
۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۲ // ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۳ // ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۴ // ۰۹۱۲-۶۳۹۸۹۶۱ // ۰۹۳۵-۴۰۲۰۹۱۴

 

خرید اینورتر iMaster C13

این سری از اینورتر ها تنها در نوع سه فاز ۳۸۰ ولت و توان ۵.۵ تا ۳۵۰ کیلووات عرضه میشوند. نصب و کاربری آنها همانند سری U1 بسیار راحت و سریع انجام میشود . این اینورتر ها دارای پد کنترلی قابل جداشدن جهت نصب بر روی تابلو برق میباشند و هم برای مصارف سبک کار و هم سنگین کار استفاده میشود.

این اینورتر ها دارای آپشن ها و موارد بسیاری جهت بهینه سازی و به حداقل رساندن آسیب های موتور و کم کردن توقف موتور میباشند و نیز دارای فیلتر EMC هستند که به صورت آپشن اختیاری قرار داده شده است.

جهت مشاهده انواع اینورتر های سری آی مستر C1 و خرید آنها به لینک زیر مراجعه کنید.

اینورتر ای دی تی C1 سری آی مستر

4خرید اینورتر iMaster E1

سری آی مستر E1 نیز مانند اینورتر های C1 تنها نوع سه فاز ۳۸۰ ولت آن تولید میشود و توان آن بین ۵.۵ الی ۳۵۰ ولت میباشد.

این اینورتر ها تنها برای کاربری سنگین استفاده میشوند و قابلیت جداسازی کی پد دارند. سری E1 این آپشن را دارد که موتور دوم را نیز کنترل کرده و این امر را با تنظیم پارامتر های مربوطه انجام میدهد.

پورت های ورودی و خروجی بسیاری در اینورتر های سری آی مستر E1 وجود دارد که از هر لحاظ آن را استاندارد و کاربردی کرده است.

این سری از اینورتر های E1 در مصارفی مانند فن ، برج خنک کننده ، نوار نقاله ، ماشین نساجی و… به کار گرفته میشود.

شما میتوانید برای خرید و ثبت سفارش اینورتر های سری E1 آی مستر هم اکنون به برگه زیر مراجعه نمایید.

اینورتر ADT iMaster سری E1

خرید اینورتر iMaster A1

مدل پیشرفته اینورتر ADT دارای نوع سه فاز ۳۸۰ ولت میباشند و ویژه کاربری های سنگین و نیمه سنگین هستند. اینورتر A1 با قابلیت جدا شدن کی پد ، دارای ورودی آنالوگ ولتاژ و جریان است و امکان اندازه گیری خودکار پارامتر های موتور در حالت ایستا را داراست.

این اینورتر ها صفحه نمایش گرافیکی LCD دارند که به ۶ زبان مختلف و سه رنگ متفاوت اطلاعات را برای کاربر نمایش میدهد.5

فرکانس خروجی این اینورتر ها ۰.۱ الی ۴۰۰ هرتز میباشد و از پروتکل های ارتباطی متنوعی نظیر Encoder ، TCp و Modbus به صورت آپشنال بهره میبرد.

همانطور که گفته شد این اینورتر ها برای کاربری های سنگین و نیمه سنگین به کار گرفته میشود برای مثال: جرثقیل ، بالابر ، کمپرسور هوا ، میکسر ، تاور کرین و بالمیل

شما میتوانید جهت خرید اینورتر های A1 آی مستر ADT به لینک زیر مراجعه کنید.

اینورتر ADT iMaster A1 ای دی تی آیمستر

نمایندگی اینورتر ای دی تی آی مستر

الکتروشایلی به عنوان نمایندگی برتر تامین و استعلام اینورتر و درایو ADT  آیمستر همواره مرجع اول مشتریان برای خرید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بوده و مجموعه الکتروشایلی این اطمینان را به شما میدهد که خریدی مطمئن و عالی را تجربه خواهید کرد.

شما میتوانید هم اکنون از طریق تماس با شماره های زیر استعلام اینورتر و درایو ADT iMaster را برای کارشناسان ما ارسال کرده و در اولین فرصت محصول خود را بهترین قیمت و گارانتی ۲ ساله دریافت نمایید.

۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۲ / ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۳ / ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۴ / ۰۹۱۲-۶۳۹۸۹۶۱ / ۰۹۳۵-۴۰۲۰۹۱۴

تمامی محصولات کمپانی ADT دارای لیست قیمت مشخصی بوده و این لیست هر چند ماه دستخوش تغییر میشود. تغییرات در لیست قیمت اینورتر های ADT بلافاصله از طریق پیج اینستاگرام الکتروشایلی و کانال تلگرام این مجموعه و نیز وبسایت رسمی الکتروشایلی اطلاع رسانی شده و لیست قیمت جدید با جزئیات کامل ، تنها پس از چند ساعت منتشر خواهد شد. الکتروشایلی به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات ADT این تعهد را نسبت به مشتریان خود دارد که با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت این اقلام را به دست آنها رسانده و به عنوان معتبرترین مارکت برق صنعتی گامی بزرگ در جهت ارتقا سطح کیفی اینورتر ها و درایو های مورد استفاده صنایع داخلی ایران بردارد.

در ادامه میتوانید جدیدترین لیست قیمت اینورتر و درایو ای دی تی ADT را به صورت کامل همراه با مشخصات فنی محصولات مشاهده کنید.

دانلود لیست قیمت اینورتر ADT iMaster

مقایسه اینورتر ADT با LS

کمپانی ADT کره جنوبی با طراحی و تولید اینورتر های نسل iMaster خود توانست به جایگاه ویژه ای در بازار جهانی دست یابد ، هرچند که کمپانی ال اس نیز یک برند کره ای تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون است اما همواره رقابتی خاص بین این دو برند مطرح آسیایی در زمینه درایو و اینورتر وجود داشته است.

ال اس LS یکی دیگر از برندهای مطرح کره جنوبی ست که سابقه ی خوبی در زمینه تولید تجهیزات برق صنعتی و اینورتر دارد. محصولات این کمپانی عبارتند از کلید مینیاتوری ، کلید اتوماتیک ، کلید حرارتی ، کلید محافظ جان ، کلید هوایی ، کنتاکتور ، بی متال ، اینورتر و… که اتفاقا فروش بسیار خوبی هم در بازارهای جهانی به خصوص بازار ایران و لاله زار تهران دارند.

البته این مهم فراموش نشود که تفاوت قیمت و صرفا ارزان تر بودن نشانه بی کیفیتی و استاندارد پایین تجهیزات نیست بلکه معیار هایی نظیر ارزی که برای خرید این محصولات پرداخت میشود ، کشور صادر کننده ، سیاست های کمپانی و نمایندگان فروش همگی در قیمت نهایی دخیل هستند.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا